Частта от тиража на рекламоносителя, която не води до контакт с потенциалните потребители. Основна причина: екземплярите се разпространяват там, където рекламоносителят изобщо не реализира стоката или услугата си (напр. обяви за столичните кина в национално издание на вестник, при който определена част се разпространява и в провинцията). Може изданието да се разпространява и сред читатели, за които предметът на рекламата изобщо да не представлява интерес (напр. реклама за радиокасетофони за леки автомобили във вестник, определен брой читатели на който са малолетни).
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8489 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3384 |