Част­та от ти­ра­жа на рек­ла­мо­но­си­те­ля, ко­я­то не во­ди до кон­такт с по­тен­ци­а­л­ни­те пот­ре­би­те­ли. Ос­нов­на при­чи­на: ек­зем­п­ля­ри­те се раз­п­рос­т­ра­ня­ват там, къ­де­то рек­ла­мо­но­си­те­лят изоб­що не ре­а­ли­зи­ра сто­ка­та или ус­лу­га­та си (напр. обя­ви за сто­лич­ни­те ки­на в на­ци­о­нал­но из­да­ние на вес­т­ник, при кой­то оп­ре­де­ле­на част се раз­п­рос­т­ра­ня­ва и в про­вин­ци­я­та). Мо­же из­да­ни­е­то да се раз­п­рос­т­ра­ня­ва и сред чи­та­те­ли, за ко­и­то пред­ме­тът на рек­ла­ма­та изоб­що да не пред­с­тав­ля­ва ин­те­рес (напр. рек­ла­ма за ра­ди­о­ка­се­то­фо­ни за ле­ки ав­то­мо­би­ли във вес­т­ник, оп­ре­де­лен брой чи­та­те­ли на кой­то са ма­ло­лет­ни).

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...