Ос­но­вен прин­цип на рек­ла­ма­та. Мне­ни­е­то на по­ве­че­то ав­то­ри по то­зи въп­рос е ем­пи­рич­но-кон­с­та­тив­но. Ня­кои свеж­дат П.р. до за­дъл­же­ни­е­то све­де­ни­я­та за сто­ки­те, ка­чес­т­ва­та, дос­тойн­с­т­ва­та и пре­дим­с­т­ва­та им да от­го­ва­рят на дейс­т­ви­тел­ност­та.

За Ва­ле­рия Гла­зу­но­ва П.р. се из­ра­зя­ва в дос­то­вер­ност­та на све­де­ни­я­та за ка­чес­т­во­то на сто­ки­те, за свойс­т­ва­та им и на­чи­на на упот­ре­ба. Дан­ни­те, с ко­и­то опе­ри­ра рек­ла­ма­та, тряб­ва да бъ­дат про­ве­ре­ни и ос­но­ва­ни на пос­ти­же­ни­я­та на съв­ре­мен­на­та на­у­ка, но прав­ди­во­то из­б­ро­я­ва­не на фак­ти­те, за ко­е­то нас­то­я­ват и иде­о­ло­зи­те на пот­ре­би­тел­с­т­во­то, още не оз­на­ча­ва П.р. За да бъ­де прав­ди­ва, рек­ла­ма­та тряб­ва да раз­г­леж­да фак­ти­те и яв­ле­ни­я­та всес­т­ран­но и в тях­на­та вза­и­мо­за­ви­си­мост.

Прин­ци­път за П.р. е в не­раз­рив­на връз­ка и вза­и­мо­за­ви­си­мост с др. прин­ци­пи на рек­ла­ма­та. Прин­ци­път за П.р. се при­е­ма час­тич­но и с дос­та уго­вор­ки от мно­го ав­то­ри: Ал­ф­ред По­лиц напр. го­во­ри за "прав­до­по­доб­ност" на рек­ла­ма­та, а Ро­сър Рийвз из­пол­з­ва не­я­с­но­то "ре­а­л­нос­ти" (realities in advertising).

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...