Раздел от семиотиката, чийто обект на изследване е отношението на различните целеви групи и масови аудитории към различните знаци, създадени и използвани от тях. Рекл. П. концентрира вниманието си главно върху тълкуването и действеността на знаците и знаковите системи в конкретната социална ситуация, върху анализа на възможностите, които притежава комуникаторът, да предаде чувствата, становищата и информацията си и върху начина, по който интерпретаторът на рекл. послание ще го разбере.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8489 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3384 |