Средство за ПР: среща на комуникатора с представители на печата, организирана по негова инициатива (за разлика от интервюто), на която се дава информация за важни факти и събития - участие в панаири и изложби, обновяване на производството, изобретения, фирмени юбилеи. За успеха на П. са от значение подборът на журналистите, времето и мястото на провеждане, естеството на встъпителното слово и раздаваните помощни материали,възможността за правене на снимки и т.н. Трябва добре да се обмисли дали П. да се свързва с даване на коктейли, обеди или вечери, раздаване на рекл. подаръци във всеки конкретен случай.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8489 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3384 |