Рекл. дей­ност, ко­я­то це­ли из­г­раж­да­не­то на бла­гоп­ри­я­т­на пред­с­та­ва за рек­ла­мо­да­те­ля ка­то во­де­ща, ре­но­ми­ра­на фир­ма, ка­то се из­тък­ват ней­ни­те по­зи­ции на па­за­ра, зна­че­ни­е­то й за на­ци­о­нал­на­та ико­но­ми­ка и в меж­ду­нар. сто­пан­с­ки жи­вот, фир­ме­ни­те тра­ди­ции, ло­я­л­ност­та й към пар­т­н­ыо­ри­те и до­ве­ри­е­то, с ко­е­то се пол­з­ва, ро­ля­та й в раз­ви­ти­е­то на на­у­ч­но-техн. прог­рес, ди­на­мич­ност­та на ней­ни­те ръ­ко­во­ди­те­ли и т.н. съ­о­б­раз­но с це­ли­те, ко­и­то си пос­та­вя ко­му­ни­ка­то­рът, и със­то­я­ни­е­то на фир­ме­ния об­раз.

П.р. въз­ник­ва през 30-те г., но се раз­ви­ва по вре­ме на Вто­ра­та све­тов­на вой­на (1939-1945) в САЩ и др. стра­ни, ко­га­то фир­ми­те не мо­гат да рек­ла­ми­рат про­и­з­вод­с­т­во­то си, а пра­ве­не­то на рек­ла­ма (ко­я­то не се об­ла­га с да­нъ­ци) се на­ла­га ка­то ин­вес­ти­ция за бъ­де­що вре­ме. П.р. се раз­г­леж­да от ня­кои ав­то­ри ка­то вид ин­с­ти­ту­ци­о­нал­на рек­ла­ма, а от дру­ги - ка­то еле­мент на сис­те­ма­та пъб­лик-ри­лей­шънз. Мно­го го­ля­мо е зна­че­ни­е­то на П.р. за ус­пеш­но­то раз­ви­тие на вън­ш­но­и­ко­но­ми­чес­ки­те връз­ки на фир­ми­те и за пос­ти­га­не­то на меж­ду­нар. из­вес­т­ност и прес­тиж.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...