Рекл. дей­ност, ко­я­то це­ли из­г­раж­да­не­то на бла­гоп­ри­я­т­на пред­с­та­ва за рек­ла­мо­да­те­ля ка­то во­де­ща, ре­но­ми­ра­на фир­ма, ка­то се из­тък­ват ней­ни­те по­зи­ции на па­за­ра, зна­че­ни­е­то й за на­ци­о­нал­на­та ико­но­ми­ка и в меж­ду­нар. сто­пан­с­ки жи­вот, фир­ме­ни­те тра­ди­ции, ло­я­л­ност­та й към пар­т­н­ыо­ри­те и до­ве­ри­е­то, с ко­е­то се пол­з­ва, ро­ля­та й в раз­ви­ти­е­то на на­у­ч­но-техн. прог­рес, ди­на­мич­ност­та на ней­ни­те ръ­ко­во­ди­те­ли и т.н. съ­о­б­раз­но с це­ли­те, ко­и­то си пос­та­вя ко­му­ни­ка­то­рът, и със­то­я­ни­е­то на фир­ме­ния об­раз.

П.р. въз­ник­ва през 30-те г., но се раз­ви­ва по вре­ме на Вто­ра­та све­тов­на вой­на (1939-1945) в САЩ и др. стра­ни, ко­га­то фир­ми­те не мо­гат да рек­ла­ми­рат про­и­з­вод­с­т­во­то си, а пра­ве­не­то на рек­ла­ма (ко­я­то не се об­ла­га с да­нъ­ци) се на­ла­га ка­то ин­вес­ти­ция за бъ­де­що вре­ме. П.р. се раз­г­леж­да от ня­кои ав­то­ри ка­то вид ин­с­ти­ту­ци­о­нал­на рек­ла­ма, а от дру­ги - ка­то еле­мент на сис­те­ма­та пъб­лик-ри­лей­шънз. Мно­го го­ля­мо е зна­че­ни­е­то на П.р. за ус­пеш­но­то раз­ви­тие на вън­ш­но­и­ко­но­ми­чес­ки­те връз­ки на фир­ми­те и за пос­ти­га­не­то на меж­ду­нар. из­вес­т­ност и прес­тиж.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8813
GBP2.4796 2.4887 2.3360
от 00:24 30 Януари 2025 повече »
Резултати | Архив
Според Асен Василев прогнозите на финансовия министър за дефицита са “нереални” Бившият министър на финансите Асен Василев определи прогнозите за състоянието на хазната като “абсолютно нереални, освен ако няма драматичен срив...