Рекл. ин­фор­ма­ци­он­но из­да­ние, пред­с­тав­ля­ва­що не­са­мос­то­я­те­лен вес­т­ник, кой­то се до­ба­вя към тя­ло­то на др. вес­т­ник или спи­са­ние и не се включ­ва в не­го­вия нор­ма­лен обем. По съ­дър­жа­ни­е­то си П. са поч­ти ед­нак­ви с рекл. вес­т­ни­ци. Съ­дър­жат: обя­ви, спра­воч­но-ин­форм. ма­те­ри­а­ли, рекл. хро­ни­ки, скри­та рек­ла­ма (глав­но във вид на раз­лич­ни жур­на­лис­ти­чес­ки жан­ро­ве), за­ни­ма­тел­ни ма­те­ри­а­ли (мо­да, кръс­тос­ло­ви­ци, за­да­чи за шах, бридж, ре­бу­си) и че­ти­ва с про­дъл­же­ние за за­дър­жа­не на чи­та­тел­с­ко­то вни­ма­ние. Би­ват два ос­нов­ни ви­да: спе­ци­а­л­ни ед­нок­рат­ни П. към сед­мич­ни или ежед­нев­ни из­да­ния (обик­но­ве­но със зна­чи­те­лен обем) и пе­ри­о­дич­ни  - най-чес­то ед­но­сед­мич­ни П., с пос­то­ян­ни руб­ри­ки, пос­то­ян­на чи­та­тел­с­ка пуб­ли­ка, ко­и­то се про­да­ват за­е­д­но с вес­т­ни­ка (напр. "Рек­лам­но-спра­воч­на па­но­ра­ма", при­тур­ка на в. "Но­ви­ни") или са­мос­то­я­тел­но ка­то рекл. вес­т­ник (ре­ди­ца чуж­дес­т­ран­ни из­да­ния). Ос­но­вен проб­лем при рекл. П. не е ба­лан­сът меж­ду ре­дак­ци­он­но­то съ­дър­жа­ние и рек­ла­ми­те, как­то чес­то се смя­та, а меж­ду раз­лич­ни­те ви­до­ве рек­ла­ми.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...