Рекл. ин­фор­ма­ци­он­но из­да­ние, пред­с­тав­ля­ва­що не­са­мос­то­я­те­лен вес­т­ник, кой­то се до­ба­вя към тя­ло­то на др. вес­т­ник или спи­са­ние и не се включ­ва в не­го­вия нор­ма­лен обем. По съ­дър­жа­ни­е­то си П. са поч­ти ед­нак­ви с рекл. вес­т­ни­ци. Съ­дър­жат: обя­ви, спра­воч­но-ин­форм. ма­те­ри­а­ли, рекл. хро­ни­ки, скри­та рек­ла­ма (глав­но във вид на раз­лич­ни жур­на­лис­ти­чес­ки жан­ро­ве), за­ни­ма­тел­ни ма­те­ри­а­ли (мо­да, кръс­тос­ло­ви­ци, за­да­чи за шах, бридж, ре­бу­си) и че­ти­ва с про­дъл­же­ние за за­дър­жа­не на чи­та­тел­с­ко­то вни­ма­ние. Би­ват два ос­нов­ни ви­да: спе­ци­а­л­ни ед­нок­рат­ни П. към сед­мич­ни или ежед­нев­ни из­да­ния (обик­но­ве­но със зна­чи­те­лен обем) и пе­ри­о­дич­ни  - най-чес­то ед­но­сед­мич­ни П., с пос­то­ян­ни руб­ри­ки, пос­то­ян­на чи­та­тел­с­ка пуб­ли­ка, ко­и­то се про­да­ват за­е­д­но с вес­т­ни­ка (напр. "Рек­лам­но-спра­воч­на па­но­ра­ма", при­тур­ка на в. "Но­ви­ни") или са­мос­то­я­тел­но ка­то рекл. вес­т­ник (ре­ди­ца чуж­дес­т­ран­ни из­да­ния). Ос­но­вен проб­лем при рекл. П. не е ба­лан­сът меж­ду ре­дак­ци­он­но­то съ­дър­жа­ние и рек­ла­ми­те, как­то чес­то се смя­та, а меж­ду раз­лич­ни­те ви­до­ве рек­ла­ми.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8813
GBP2.4796 2.4887 2.3360
от 00:24 30 Януари 2025 повече »
Резултати | Архив
Според Асен Василев прогнозите на финансовия министър за дефицита са “нереални” Бившият министър на финансите Асен Василев определи прогнозите за състоянието на хазната като “абсолютно нереални, освен ако няма драматичен срив...