Основните ръководни положения при пропагандно-рекл. дейност, които се определят от същността и особеностите на рекламата като категория на стопанския, културния живот и от функциите й. Мишел Дюбоа (La Publicite en question, р.85) изброява принципите за еднозначност, конвергентност, своевременост, конформизъм, персонализация, идентификация, убедителност, връзка с контекста, оптимално многословие и пр. Автори като Харолд Браун, Джон Бенет и др. свързват П.р. с правилното осъществяване на различни рекл. формули. П.р., по които се води дискусия, са: съществеността, действеността, комплексността, диференцираността, актуалността, еднозначността и др.; те произтичат от основните П.р. и имат техн., а не основополагащо значение.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8489 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3384 |