Фор­ма на на­сър­ча­ва­не на про­даж­би­те, ва­ри­ант на по­куп­ка­та с из­пит­ва­не. Або­на­тът раз­по­ла­га с оп­ре­де­лен срок, през кой­то мо­же да се убе­ди в ка­чес­т­во­то на пред­ла­га­ни­те ус­лу­ги или сто­ки. В слу­чай на от­каз (и връ­ща­не на по­лу­че­на­та сто­ка) про­да­ва­чът е длъ­жен да въз­с­та­но­ви нап­ра­ве­на­та внос­ка. Из­пол­з­ва се осо­бе­но мно­го в кни­го­и­з­да­тел­с­ка­та прак­ти­ка при мно­го­том­ни из­да­ния, биб­ли­о­теч­ни по­ре­ди­ци.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8813
GBP2.4796 2.4887 2.3360
от 00:24 30 Януари 2025 повече »
Резултати | Архив
Според Асен Василев прогнозите на финансовия министър за дефицита са “нереални” Бившият министър на финансите Асен Василев определи прогнозите за състоянието на хазната като “абсолютно нереални, освен ако няма драматичен срив...