Фор­ма на на­сър­ча­ва­не на про­даж­би­те, ва­ри­ант на по­куп­ка­та с из­пит­ва­не. Або­на­тът раз­по­ла­га с оп­ре­де­лен срок, през кой­то мо­же да се убе­ди в ка­чес­т­во­то на пред­ла­га­ни­те ус­лу­ги или сто­ки. В слу­чай на от­каз (и връ­ща­не на по­лу­че­на­та сто­ка) про­да­ва­чът е длъ­жен да въз­с­та­но­ви нап­ра­ве­на­та внос­ка. Из­пол­з­ва се осо­бе­но мно­го в кни­го­и­з­да­тел­с­ка­та прак­ти­ка при мно­го­том­ни из­да­ния, биб­ли­о­теч­ни по­ре­ди­ци.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...