Ме­тод, из­пол­з­ван в ра­дио или те­ле­ви­зи­он­ни­те прог­ра­ми, при ко­и­то во­де­щи­ят или др. ли­це пре­да­ва търг. пос­ла­ние, напр. Та­ня Ди­мит­ро­ва в "Те­ле­ви­зи­о­нен спра­воч­ник", То­дор Ко­лев в "Как ще ги стиг­нем аме­ри­кан­ци­те". В по­ве­че­то дър­жа­ви П.ч.в. е заб­ра­не­на при дет­с­ки­те прог­ра­ми.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...