Знак, с кой­то про­и­з­во­ди­те­лят мар­ки­ра про­дук­ци­я­та си не­за­ви­си­мо от то­ва, да­ли тя е меж­ди­нен или кра­ен про­дукт, го­то­во из­де­лие или от­дел­на част (въ­зел, де­тайл). По­ра­ди то­ва сто­ка­та мо­же да но­си мно­го раз­лич­ни мар­ки. ЗТМ­ПО (ДВ, бр. 95, 1967) не обо­со­бя­ва П.м. в от­дел­на ка­те­го­рия, тъй ка­то прав­но­то им ре­гу­ли­ра­не е как­то при търг. мар­ки.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...