Сто­пан­с­ка рек­ла­ма, на­со­че­на към оне­зи пред­п­ри­я­тия, за ко­и­то обек­тът на рек­ла­ма­та под­ле­жи на про­миш­ле­но пот­реб­ле­ние - су­ро­ви­ни, по­лу­фаб­ри­ка­ти, сред­с­т­ва за про­и­з­вод­с­т­во, вкл. пре­дос­та­вя­не­то на ли­цен­зи, ноу хау и др. На­со­че­на е към по-тес­ни це­ле­ви гру­пи с про­фе­си­о­на­лен (а не ли­чен) ин­те­рес към рек­ла­ми­ра­ни­те сто­ки и ус­лу­ги.

 Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8813
GBP2.4796 2.4887 2.3360
от 00:24 30 Януари 2025 повече »
Резултати | Архив
Според Асен Василев прогнозите на финансовия министър за дефицита са “нереални” Бившият министър на финансите Асен Василев определи прогнозите за състоянието на хазната като “абсолютно нереални, освен ако няма драматичен срив...