Диференциация на производствените продукти, в резултат на която на всеки продукт се установява съответен образ, показващ неговата индивидуалност. По този начин производителите се надяват да получат оценка за монополната сила посредством намаляване на заместването между своите продукти и тези на конкурентите им.

 

Английско-български учебен речник по икономика, Доналд Ръдърфорд, ИК Прозорец, 1997

 ECON.BG

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8091
GBP2.4796 2.4887 2.2872
от 17:24 28 Март 2024 повече »
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Резултати | Архив
Статистическият институт прави двойна проверка на цените От няколко месеца Националният статистически институт (НСИ) прави двойна проверка на цените, по които се изчислява инфлацията. Търговските вериги...