1) Част от пок­ри­та или от­к­ри­та из­лож­бе­на площ, на­е­та и офор­ме­на от един или ня­кол­ко из­ло­жи­те­ли на па­на­ир или из­лож­ба. В за­ви­си­мост от мес­то­по­ло­же­ни­е­то Щ. би­ва: че­лен (с ли­це и про­хо­ди - дос­тъп от три стра­ни), ъг­лов (с ли­це и про­хо­ди от две стра­ни), ре­до­вен (с ли­це и про­ход от ед­на стра­на) и ос­т­ро­вен (с про­хо­ди от че­ти­ри­те стра­ни). На ня­кои меж­ду­нар. па­на­и­ри пре­и­му­щес­т­ва­та на ос­т­ров­ни­те, чел­ни­те и ъг­ло­ви­те Щ се кал­ку­ли­рат в це­на­та, ка­то се по­ви­ша­ва на­е­мът. По пред­наз­на­че­ние Щ. би­ват из­лож­бе­ни, ин­фор­ма­ци­он­ни и про­даж­бе­ни (при из­лож­бе­ни­те раз­п­ро­даж­би и из­лож­би­те-ба­за­ри).

2) При ня­кои на­ци­о­нал­ни и съв­мес­т­ни па­ви­ли­о­ни под Щ. се раз­би­ра из­лож­бе­на­та площ, пос­ве­те­на на един от­ра­съл или по­дот­ра­съл (напр. "Щанд на коз­ме­тич­на­та про­миш­ле­ност" на Френ­с­ка­та на­ци­о­нал­на из­лож­ба в То­кио. 3) В тър­го­ви­я­та на дреб­но Щ. е сек­тор или мяс­то в търг. за­ла за про­даж­би на ед­но­тип­ни или срод­ни сто­ки - напр. Щ. за дет­с­ки иг­рач­ки. Ма­га­зин­ни­ят Щ. е ос­нов­но мяс­то за из­ла­га­не на улов­ки, рекл. стой­ки и др. сред­с­т­ва на РМП.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...