Пипа Мидълтън - сестрата на херцогинята на Кеймбридж и съпруга на британския принц Уилям Кейт, се превърна в рекламен трамплин за фирмата за производство на чанти Modalu, след като се появи с неин артикул, струващ 195 паунда.
Преди кралската сватба оборотът на компанията е бил 1 млн. паунда, днес е 11 млн. паунда, съобщава в. "Дейли мейл", цитиран от БГНЕС.
"В бизнеса съм от 25 години", разказва пред вестника Майк Хискок, директор по мениджмънта на доскоро малката фирма, базирана в Съри. "Но не съм виждал такъв взрив на продажби като този, след като Пипа се появи с нашата чанта. За 24 часа линиите ни за поръчки бяха задръстени от хора, които питаха къде могат да си купят артикула. Продажбите скочиха от 10 000 паунда на месец на 500 000".
В момента във фабриката на фирмата, която е в Ченай, югоизточна Индия, работят вече 250 души, като 100 от тях произвеждат само "чантата на Пипа".
От фирмата не знаели как да се отблагодарят на Пипа. Единственото, за което се сетили, било да произведат четири уникални чанти от модела в различни цветове, дискретно изписали на тях името на неочаквания си "рекламен агент" и ги подарили на сестрата на Кейт.
Все пак, най-вероятно отношенията между Modalu и Пипа не са чак толкова безвъзмездни. Фирмата има цяла серия чанти, за която използва името на сестрата на херцогинята. Освен това, на страницата си във Facebook производителят често публикува снимки на Пипа, на които тя е с неговия аксесоар.