Всеки самоуважаващ се специалист по реклама или копирайтър няма как да е пропуснал да изгледа клипа “Мечката” (The Bear), рекламиращ френската телевизионна компания Canal+.
Видеото, създадено от рекламната агенция BETC Paris, ни разказва забавната история на една меча кожа, която, прекарвайки безброй часове в гледане на филми от пода на всекидневната, си представя, че е известен режисьор на мащабни филмови продукции.
Този симпатичен клип бе обявен за най-награждаваната телевизионна реклама на всички времена според The Gunn Report – организация, която следи развитието на рекламния бранш и класира наградите по брой на получените награди. От Adweek също уверяват, че „Мечката“ е получила повече реклами от всяка друга телевизионна продукция в историята.
Пусната през 2011 г., „Meчката“ е била гледана от над 1 млн. потребители в сайта за видеосподеляне YouTube. За съжаление клипът никога не е бил пускан официално по която и да е англоезична медия, тъй като е бил предназначен основно за френския пазар.
Бонус информация
От The Gunn Report отбелязват коя е и най-отличаваната с награди печатна реклама в историята. В случая става въпрос за реклама на производителя на пътнически чанти и куфари Samsonite. Озаглавена „Рай & Ад“ (Heaven & Hell), в нея се описва нагледно „адският“ път, който изминава багажът ни по време на полет със самолет. Създадена е от шанхайската агенцията JWT Shanghai. Ето я и нея:
Снимка: JWT
Shanghai. (Кликнете върху снимката, за да я уголемите)
Тази статия ви хареса? Присъединете се към Еcon.bg и във Facebook, за да следите всичко най-интересно за икономиката,
предприемачеството, кариерата, личните финанси, политиката и обществото!