"Нетинфо" придоби 20% от Broshura.bg

05.07.2016 | 15:40
по статията работи: econ.bg
Целта на компанията е диверсифициране на бизнеса
"Нетинфо" придоби 20% от Broshura.bg
Снимка: Thinkstock/Guliver

„Нетинфо“, част от портфолиото на Нова Броудкастинг Груп, придоби 20% от "Къмишън шеър", компанията, която е собственик на Broshura.bg, която присъства и на пазари извън България. Чрез сделката "Нетинфо" стъпва и на международен пазар. Тази нова стъпка е част от стратегията на компанията за разширяване на портфолиото и диверсифициране на бизнеса, както и за утвърждаването на организацията сред водещаите технологични компании.

Broshura.bg свързва големите търговски вериги и крайните клиенти в директен контакт чрез технология, която предлага на потребителите разнообразие от онлайн брошури на водещи компании – от бързооборотни стоки през технологии, до козметични продукти.

“С добавянето на Broshura.bg към портфолиото на „Нетинфо” искаме да сме още по-близо до момента на покупка за нашите потребители. Целта ни е те да откриват продуктите, от които имат нужда – изгодно, в точния момент и на точното място” – сподели изпълнителният директор на „Нетинфо“ Христо Христов, цитиран от "24 часа".

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
Лекарят ми предписа 2 литра вода на ден. Сметнах я в кубчета лед и ми излезе 14 уискита...
На този ден 11.12   361 г. – Император Фравий Клавдий Юлиан влиза в Константинопол, поемайки по този начин властта в цялата Римска империя. 1792 г. – Френската революция:...