Седем от десет германци познават българския туризъм

01.03.2012 | 17:10
по статията работи: Ралица Стоянова
Дали сме 7 млн. лв. за туристическа реклама в Германия, Великобритания и Русия
Седем от десет германци познават българския туризъм
Снимка: Econ.bg

Седем от десет германци познават България като туристическа дестинация. Там си пробива път визията за нашите СПА и балнеокурорти. За Русия страната ни продължава да е с много положителен имидж, като се засилва оценката за качеството на храната, водите, природните дадености. Британците свързват България предимно с традиционния за тях ски туризъм и атрактивните цени.

Това сочи проучване, направено във връзка с рекламната кампания на българския туризъм в Германия, Великобритания и Русия. Кампанията е обхванала аудитория от 66 млн. души, съобщи заместник-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов на заключителната пресконференция за реализацията на проекта, съфинансиран от Европейския фонд за регионално развитие и от държавния бюджет. Рекламната кампания е на стойност около 7 млн. лева, информират от МИЕТ.

Информацията за България до потенциалните клиенти от трите пазара достига до тях предимно чрез интернет, като водеща по този показател е Русия (25%). Следват материалите от каталозите и брошурите, телевизиите, пресата, тиражираните впечатления от журналистическите турове и др. Осезаемо положителен е ефектът от рекламата за България и по паневропейските тв канали.

Ние продължаваме усилията си да повишаваме обхвата и ефективността на българския туристически продукт в трите страни и предвиждаме да разширим интегрираната кампания през следващия програмен период – 2012/2014 г. Ще включим още четири пазара – Румъния, Полша, Украйна и Швеция“, съобщи Маринов. Той подчерта, че акцентът в тези усилия ще бъде върху развитието не само на традиционните морски и зимен туризъм, но и на специализираните форми за една целогодишна дестинация – културен, СПА и уелнес, балнео-, конгресен, селски, спортен, голф, приключенски и пр.

Германия, Великобритания и Русия са основни туристически пазари за България по значимостта си като емитиращи в международен план. При тях има висок интензитет на пътуванията, а Русия е сред най-силно развиващите се пазари с добри традиции по енергетиката с много входящи туристи и разходи за пътувания.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
-  Тате, защо Земята се върти? -  Как така се върти, бе! Да не си ми изпил ракията?
На този ден 19.04   65 г. – разкрит е "Пизоновия заговор" срещу император Нерон. 548 г. – Тържествено е осветена базиликата Сан Витале в Равена от 27-ия епископ на...