ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 106 ОТ 3 ЮНИ 2005 Г. ЗА ИЗМЕНЕНИЕ И ДОПЪЛНЕНИЕ НА НОРМАТИВНИ АКТОВЕ НА МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ

ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 106 ОТ 3 ЮНИ 2005 Г. ЗА ИЗМЕНЕНИЕ И ДОПЪЛНЕНИЕ НА НОРМАТИВНИ АКТОВЕ НА МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ

В сила от 10.06.2005 г.
Обн. ДВ. бр. от 10 Юни 2005г.,
попр. ДВ. бр. от 17 Юни 2005г.
МИНИСТЕРСКИЯТ СЪВЕТ
ПОСТАНОВИ:
§ 1. В от Постановление № 9 на Министерския съвет от 2000 г. за приемане на Устройствен правилник на Министерството на икономиката (обн., ДВ, бр. 14 от 2000 г.; изм. и доп., бр. 93 и 98 от 2000 г., бр. 33, 44, 82, 91, 95, 97 и 111 от 2001 г., бр. 15 и 35 от 2002 г.; попр., бр. 39 от 2002 г.; изм. и доп., бр. 39, 59, 73, 94, 110 и 112 от 2002 г.; попр., бр. 114 от 2002 г.; изм. и доп., бр. 115 от 2002 г., бр. 97 и 111 от 2003 г., бр. 24, 29, 47, 49, 73, 80, 81 и 97 от 2004 г. и бр. 29 от 2005 г.) се правят следните изменения:
1. В т. 2 числото "99" се заменя със "107".
2. В т. 3 числото "177" се заменя със "147".
3. В т. 5 числото "955" се заменя с "963".
4. В т. 7 числото "185" се заменя със "191".
5. В т. 10 числото "170" се заменя със "180".
6. В т. 19 числото "55" се заменя с "38".
7. В т. 21 числото "35" се заменя с "38".
§ 2. В Устройствения правилник на Министерството на икономиката, приет с Постановление № 243 на Министерския съвет от 2003 г. (обн., ДВ, бр. 97 от 2003 г.; изм. и доп., бр. 47, 73, 77, 80, 97 и 112 от 2004 г. и бр. 29 от 2005 г.), се правят следните изменения:
1. В числото "558" се заменя с "619".
2. се изменя така:
"Чл. 25. Дирекция "Информационно и комуникационно обслужване":
1. организира и осигурява поддръжката на хардуера на компютърната техника, както и поддържането на системния софтуер на министерството;
2. организира и осигурява автоматизация на управленската дейност;
3. осигурява работата на компютърната мрежа и защитата на информацията от непозволен достъп;
4. изгражда, поддържа и организира дейността по използване на информационните фондове на министерството, съдържащи икономическа, статистическа, вътрешноведомствена и научно-техническа информация;
5. организира и осигурява техническата поддръжка на автоматизираната информационна и комуникационна инфраструктура на министерството - локални мрежи, комуникационно оборудване, компютърна техника, телефонна инсталация;
6. съгласува и осъществява автоматизирания обмен на данни с национални и ведомствени информационни системи и интеграцията в единната комуникационна инфраструктура на администрацията;
7. поддържа регистър с база данни за недвижимите имоти - държавна собственост, предоставени за управление и стопанисване на министерството и на второстепенните разпоредители с бюджетни кредити към министъра;
8. проектира, разработва, внедрява и експлоатира автоматизираната система за управление на икономиката при кризи;
9. поддържа и обработва информация за управление на привеждането на министерството и търговските дружества за работа при кризи;
10. осигурява съвместно с органите по сигурността защитата на информацията;
11. подпомага ръководството при въвеждане на военновременния план и управление на министерството при кризи;
12. организира разработването и поддържането на плановете на министерството за управление при кризи;
13. поддържа непрекъснато оперативно дежурство и осигурява наблюдение, анализ и оценка на обстановката;
14. осигурява обмена на информация в процеса на управление при кризи;
15. планира финансови средства за управление при кризи в бюджета на министерството;
16. организира оповестяването на министерството при привеждането му в готовност за работа при кризи и в извънреден режим;
17. поддържа база данни и организира защитата при кризи на обектите от критичната инфраструктура и на потенциално опасните обекти и дейности;
18. изгражда система от пунктове за управление при кризи и ги поддържа в техническа готовност за използване;
19. проектира, изгражда и поддържа комуникационно-информационната система за връзка при кризи между обектите за управление;
20. организира подготовката на ръководния състав на министерството за работа при кризи;
21. организира разработването на военновременни планове на дружествата от системата на икономиката;
22. участва в разработването на проекти на нормативни актове за работа при кризи."
3. В се правят следните изменения:
а) в наименованието числото "558" се заменя с "619";
б) на ред "Политически кабинет" числото "22" се заменя с "19";
в) на ред "в т.ч.:
експертни сътрудници" числото "14" се заменя с "12";
г) думите "Информационно обслужване и технологии и комуникационно-информационна система за управление на икономиката при кризи и планиране на ресурсите за отбраната" се заменят с "Информационно и комуникационно обслужване";
д) на ред "Специализирана администрация" числото "396" се заменя с "460";
е) на ред "Дирекция "Европейска интеграция" числото "25" се заменя с "29";
ж) на ред "Дирекция "Предприсъединителни програми и проекти" числото "52" се заменя с 58";
з) на ред "Дирекция "Външноикономическа и търговска политика" числото "35" се заменя с "39";
и) на ред "Дирекция "Външноикономическо сътрудничество" числото "95" се заменя със "141";
к) на ред "Дирекция "Военноикономическо сътрудничество и международно контролирана търговия" числото "20" се заменя с "24".
§ 3. В Устройствения правилник на Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия към министъра на икономиката, приет с Постановление № 240 на Министерския съвет от 2004 г. (ДВ, бр. 81 от 2004 г.), се правят следните изменения:
1. В числото "99" се заменя със "107".
2. В се правят следните изменения:
а) в наименованието числото "99" се заменя със "107";
б) на ред "Специализирана администрация" числото "81" се заменя с "89";
в) на ред "Главна дирекция "Информационно обслужване и регионална координация" числото "51" се заменя с "59";
г) на ред "Териториални звена" числото "39" се заменя с "43".
§ 4. В Устройствения правилник на Агенцията за приватизация, приет с Постановление № 163 на Министерския съвет от 2002 г. (обн., ДВ, бр. 75 от 2002 г.; изм., бр. 84 от 2004 г.), се правят следните изменения и допълнения:
1. В :
а) в ал. 1 числото "177" се заменя със "147";
б) в ал. 2 цифрата "6" се заменя със "7".
2. В :
а) цифрата "2" се заменя с "3";
б) създава се т. 3:
"3. дирекция "Човешки ресурси и връзки с обществеността".
3. В :
а) точки 1 - 4 и 14 се отменят;
б) в т. 5 думите "и поддържа публичния регистър за процеса на приватизация" се заличават.
4. В раздел III "Обща администрация" се създава :
"Чл. 29а. Дирекция "Човешки ресурси и връзки с обществеността":
1. изготвя документите, свързани с възникването, изменянето и прекратяването на трудовите и служебните правоотношения и другите актове по Кодекса на труда и Закона за държавния служител, както и с квалификацията на човешки ресурси в агенцията;
2. извършва отчитането на отпуските;
3. образува, води и съхранява досиетата на служителите и подготвя за издаване и заверка служебните и трудовите книжки;
4. изготвя длъжностното и поименното щатно разписание на агенцията;
5. поддържа публичния регистър за процеса на приватизация;
6. изпълнява протоколна дейност;
7. изготвя планове за обучение на персонала;
8. организира специализирани курсове за обучение на кандидати за получаване на лиценз за оценители;
9. поддържа страницата на агенцията в интернет и я използва за нуждите на промоцията на приватизационните оферти и за разпространение на информацията за процеса на приватизация в България;
10. осъществява постоянни връзки с обществеността и я информира за хода на приватизационния процес;
11. организира публичните изяви на агенцията и на нейните органи на управление."
5. В се изменя така:
"4. дирекция "Маркетинг и отчет".
6. В :
а) думите "връзки с обществеността" се заменят с "отчет";
б) точки 6, 8 и 9 се отменят.
7. се изменя така:
"Приложение към чл. 24, ал. 2
Численост на персонала в организационната структура на Агенцията за приватизация - 147 щатни бройки
Органи на управление  
Надзорен съвет 7
Изпълнителен съвет 3
Главен секретар 1
Администрация  
Обща администрация 50
в т.ч.:  
дирекция "Административно-правно  
и информационно обслужване" 20
дирекция "Финансово-стопански дей-  
ности и управление на собствеността" 15
дирекция "Човешки ресурси и връзки с  
обществеността" 15
Специализирана администрация 86
в т.ч.:  
дирекция "Приватизационен ресурс  
и сделки" 37
дирекция "Правно осигуряване на  
приватизацията" 16
дирекция "Финансово-икономически  
анализи и оценки" 18
дирекция "Маркетинг и отчет" 15".
§ 5. В Устройствения правилник на Държавната агенция за метрология и технически надзор, приет с Постановление № 47 на Министерския съвет от 2003 г. (ДВ, бр. 20 от 2003 г.), се правят следните изменения:
1. В числото "955" се заменя с "963".
2. В се правят следните изменения:
а) в наименованието числото "955" се заменя с "963";
б) на ред "Специализирана администрация" числото "837" се заменя с "845";
в) на ред "Главна дирекция "Контрол на качеството на течните горива" числото "31" се заменя с "39".
§ 6. В Устройствения правилник на Комисията по търговия и защита на потребителите към министъра на икономиката и на нейната администрация, приет с Постановление № 161 на Министерския съвет от 1999 г. (обн., ДВ, бр. 72 от 1999 г.; изм. и доп., бр. 91 от 2001 г. и бр. 106 от 2002 г.), се правят следните изменения и допълнения:
1. В се изменя така:
"(3) Общата численост на комисията и на нейната администрация е 180 бройки. Числеността на отделните административни звена е посочена в приложението."
2. В се отменят.
3. В се изменя така:
"(2) Председателят на комисията:
1. представлява комисията в страната и в чужбина;
2. ръководи заседанията на комисията;
3. ръководи, координира и контролира осъществяването на цялостната дейност на администрацията на комисията, както и връзките на комисията с други органи и организации;
4. определя и организира провеждането на информационната политика на комисията, като осигурява публичност и прозрачност на дейността й;
5. утвърждава структурата на административните звена и длъжностното разписание на служителите в администрацията;
6. утвърждава правила за вътрешния ред, за работната заплата и наградите в администрацията на комисията, както и други вътрешни правила, предвидени с нормативен акт;
7. упражнява функции на орган по назначаването по отношение на държавните служители и на работодател по отношение на служителите, работещи по трудово правоотношение;
8. разрешава и прекратява отпуските и командирова служителите и членовете на комисията;
9. сключва договори, необходими за дейността на комисията и на нейната администрация;
10. в изпълнение на правомощията си издава индивидуални административни актове, наказателни постановления и оправомощава длъжностни лица за издаване на наказателни постановления в предвидените в нормативен акт случаи;
11. налага принудителна административна мярка "временно затваряне" на туристически обект по чл. 3, ал. 3, т. 1 - 4 от Закона за туризма в предвидените от закона случаи;
12. уведомява изпълнителния директор на Агенцията по туризъм в случаите на системни нарушения на изискванията на чл. 24, ал. 1 и 3 от Закона за туризма или изпълнителния директор на Агенцията по туризъм, съответно кметовете на общините, при неизпълнение на задълженията по чл. 49, ал. 1 от Закона за туризма;
13. осъществява и други функции, предвидени в нормативен акт."
4. В :
а) създава се нова т. 7:
"7. утвърждава длъжностните характеристики на служителите в администрацията;";
б) досегашната т. 7 става т. 8.
5. Членове 12 и 13 се изменят така:
". Общата администрация на комисията е организирана в две дирекции: "Административно-правно обслужване" и "Финансово-стопански дейности и управление на собствеността".
Чл. 13
1. Главна дирекция "Контрол на пазара" с 6 регионални дирекции:
а) регионална дирекция за областите София, Софийска, Кюстендил, Перник и Благоевград със седалище София;
б) регионална дирекция за областите Видин, Монтана и Враца със седалище Монтана;
в) регионална дирекция за областите Габрово, Велико Търново, Русе, Ловеч и Плевен със седалище Русе;
г) регионална дирекция за областите Варна, Добрич, Шумен, Търговище, Разград и Силистра със седалище Варна;
д) регионална дирекция за областите Бургас, Сливен и Ямбол със седалище Бургас;
е) регионална дирекция за областите Пловдив, Смолян, Пазарджик, Хасково, Кърджали и Стара Загора със седалище Пловдив;
2. дирекция "Защита на икономическите интереси на потребителите";
3. дирекция "Методология, анализи и координация"."
6. се отменя.
7. се изменя така:
"Чл. 15. Дирекция "Административно-правно обслужване":
1. разработва и дава становища по проекти на нормативни актове в областта на търговията, туризма и защитата на потребителите;
2. осигурява процесуалното представителство и правната защита на актовете на председателя и на упълномощени от него длъжностни лица;
3. следи за спазването на нормативните актове при възлагане на обществени поръчки и участва в комисиите за провеждане на процедурите;
4. съдейства и осигурява с правни средства своевременното събиране на вземанията на комисията;
5. оказва правна помощ на комисията за законосъобразно изпълнение на нейните функции;
6. дава становища по законосъобразността на проекти на договори, заповеди и други актове и документи, свързани с дейността на комисията;
7. организира достъпа на гражданите до обществена информация в съответствие със законовите им права;
8. организира обработката на документите и осъществява деловодната дейност на комисията и на нейната администрация и обработва и съхранява централния деловоден архив на комисията;
9. изготвя и актуализира длъжностното разписание и работните заплати на служителите в комисията съгласно действащото законодателство;
10. организира дейността по набиране на кадри и провеждане на конкурси по реда на Кодекса на труда и Закона за държавния служител;
11. организира и отговаря за съхраняването и воденето на документите, свързани с назначаването и освобождаването на служителите;
12. изготвя актове и документи, свързани с възникването, изменянето и прекратяването на служебните и трудовите правоотношения със служителите;
13. създава необходимата организация за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд;
14. осигурява техническото обслужване на председателя и членовете на комисията;
15. участва в организирането на система за оценка на изпълнението на служебните задължения на служителите;
16. осигурява подходящи условия за работа на Помирителната комисия за платежни спорове;
17. осигурява провеждането на информационната политика на комисията;
18. планира и координира изграждането на публичното представяне на комисията и координира медийното отразяване на изявите на председателя и служителите на комисията;
19. организира приемането, издаването и съхраняването на електронни документи, подписани с универсален електронен подпис;
20. изгражда, поддържа и организира дейността по използване на информационните бази данни на комисията;
21. организира и осигурява техническата поддръжка на автоматизираната информационна система на комисията;
22. осъществява методическо ръководство на регионалните дирекции на комисията в областта на информационното обслужване."
8. Създава се :
"Чл. 15а. Дирекция "Финансово-стопански дейности и управление на собствеността":
1. организира, осъществява и отчита финансовата и счетоводната дейност на комисията в съответствие с изискванията на нормативните актове;
2. участва в изграждането на система за финансово управление и контрол по отношение на средствата, получени от републиканския бюджет;
3. осигурява данните и изготвя отчети за касовото изпълнение на бюджета и оборотни ведомости за централната администрация на комисията;
4. изготвя обобщени касови отчети за изпълнението на бюджета, оборотни ведомости, годишен счетоводен отчет и баланс на ведомството;
5. организира, разработва и съставя проектобюджета и бюджета на комисията като второстепенен разпоредител с бюджетни кредити;
6. изготвя мотивирани предложения до първостепенния разпоредител с бюджетни кредити за необходимите корекции по бюджета на комисията;
7. анализира, разпределя и утвърждава чрез системата на "Единната сметка" лимита на разходите между разпоредителите с бюджетни кредити в системата на комисията;
8. осигурява финансово съобразно утвърдените бюджетни кредити издръжката на ведомството, в т. ч. на регионалните дирекции, и осъществява контрол по изпълнението на утвърдените план-сметки и проектосметна документация за капитални разходи;
9. (попр. - ДВ, бр. 50 от 2005 г.) извършва периодични проверки за състоянието на финансовата и материалната отчетност на регионалните дирекции, методически ръководи и контролира финансово-счетоводната дейност и материалната отчетност на регионалните дирекции и дава задължителни указания;
10. организира, отговаря и осъществява контрол за правилното, законосъобразното и ефективното ползване, управление и опазване на недвижими имоти и движими вещи, предоставени на комисията;
11. организира и провежда инвентаризации;
12. организира, осъществява и отговаря за материално-техническото снабдяване на централната администрация на комисията;
13. организира, осигурява и контролира охранителния и пропускателния режим в сградата на централната администрация на комисията, сигнално-охранителната техника и друга техника, отнасяща се до охранителния и пропускателния режим;
14. организира и провежда дейности по отбранително-мобилизационната подготовка на ведомството, както и други свързани с нея задачи, възложени от компетентните държавни органи;
15. организира и осигурява почистването и отговаря за санитарно-хигиенните условия в сградата на комисията и в прилежащите й терени;
16. организира предприемането на дейностите по предотвратяване, овладяване и преодоляване на последиците от кризи."
9. Членове 16, 17 и 18 се изменят така:
". (1) Главна дирекция "Контрол на пазара", която се ръководи от главен директор:
1. организира и контролира изпълнението на решенията на комисията и на разпорежданията на председателя от страна на регионалните дирекции;
2. определя приоритетите в дейността на регионалните дирекции;
3. координира взаимодействието между регионалните дирекции в областта на контрола;
4. организира и изготвя обобщителни справки за резултатите от дейността на регионалните дирекции;
5. предлага на председателя на комисията налагането на принудителни административни мерки "временно спиране реализацията на опасна стока", "забрана за реализацията на опасна стока", "временно затваряне" на туристически обект по чл. 3, ал. 3, т. 1 - 4 от Закона за туризма в предвидените от закона случаи;
6. предлага на председателя на комисията да уведоми изпълнителния директор на Агенцията по туризъм в случаите на системни нарушения на изискванията на чл. 24, ал. 1 и 3 от Закона за туризма или изпълнителния директор на Агенцията по туризъм, съответно кметовете на общините, при неизпълнение на задълженията по чл. 49, ал. 1 от Закона за туризма;
7. извършва необходимите действия за изпълнение на задълженията по обслужване на Европейската система за бърз обмен на информация за опасни стоки на пазара (системата РАПЕКС);
8. поддържа национален горещ телефон на потребителя и обработва получените чрез него сигнали.
(2) Регионалните дирекции:
1. осъществяват функциите на комисията на територията на съответните области, а по заповед на председателя - на територията на цялата страна;
2. извършват проверки по спазване изискванията на нормативните актове, контролът на които е възложен на комисията;
3. набират информация за опасни стоки на пазара и организират изтеглянето им от пазара и тяхното унищожаване;
4. информират главния директор при съмнения за наличие на опасни стоки на пазара и при разкриване на доказано опасни стоки;
5. дават задължителни предписания за отстраняване на несъответствия и нарушения на нормативните актове и изготвят заключения по възраженията във връзка с констатирани нарушения;
6. уведомяват главния директор при констатиране на нарушения на Закона за туризма, за които се предвижда налагане на принудителна административна мярка "временно затваряне" на туристически обект по чл. 3, ал. 3, т. 1 - 4 от Закона за туризма;
7. уведомяват главния директор при констатиране на нарушения по чл. 64б, ал. 2, т. 2 и 3 от Закона за туризма;
8. осигуряват условия за работа на помирителните комисии и участват в тях със свой представител;
9. осъществяват информационни прояви за защита на потребителите на територията на съответните области;
10. изготвят образователни материали за защита на потребителите;
11. съдействат за разрешаване рекламациите на потребителите на територията на съответните области;
12. анализират състоянието на потребителския пазар на територията на съответните области;
13. анализират ефективността от предприети мерки за защита на потребителите на територията на съответните области;
14. осъществяват дейности по координиране на действия и мерки за защита на потребителите с териториалните подразделения на други ведомства, с потребителските организации и браншовите съюзи на територията на съответните области;
15. информират обществеността на региона за дейността на комисията;
16. отговарят за стопанисването и съхраняването на предоставеното им имущество.
Чл. 17
1. подпомага решаването на жалбите за нарушени икономически интереси на потребителите, включително като съдейства за решаването им чрез съответния специализиран орган за контрол;
2. анализира рекламните съобщения и предлага мерки при установяване на заблуждаваща и непочтена реклама;
3. извършва проверки за спазване на изискванията при договорите, сключвани извън търговския обект, и договорите, сключвани от разстояние;
4. анализира договорите с общи условия, предлагани на потребителите, и при установяване на неравноправни клаузи предприема мерки за отстраняването им;
5. изготвя информационни материали, отнасящи се до защитата на икономическите интереси на потребителите;
6. извършва тематични проверки по спазването на задължителните правила за образуване и прилагане на цените на стоки и услуги, установени от Министерския съвет.
Чл. 18
1. изготвя методически указания за извършването на проверки за спазване изискванията на нормативните актове, контролът на които е възложен на комисията;
2. оказва методическа помощ по проблеми на потребителската защита на звената за защита на потребителите към общинските администрации;
3. изготвя анализи за ефективността на предприети мерки за защита на потребителите;
4. анализира резултатите от контролната дейност на комисията;
5. информира специализираните контролни органи при съмнение за наличие на опасни стоки на пазара;
6. координира дейностите по защита на потребителите между отделните ведомства, включително звената за защита на потребителите към общинските администрации;
7. осъществява връзките на комисията с потребителските, браншовите и туристическите сдружения;
8. планира и изпълнява мероприятия, свързани с повишаване квалификацията на служителите на администрацията на комисията;
9. проучва изискванията на правото на Европейския съюз и опита на други държави в областта на потребителската защита и прави предложения пред комисията за повишаване ефективността на работата на ведомството;
10. осъществява международните контакти на комисията."
10. се отменя.
11. Създава се
"Приложение към чл. 2, ал. 3
Обща численост на персонала в Комисията по търговия и защита на потребителите - 180 щатни бройки
Председател 1
Членове на комисията 2
Главен секретар 1
Обща администрация 26
в т. ч.:  
дирекция "Административно-правно  
обслужване" 14
дирекция "Финансово-стопански дейности  
и управление на собствеността" 12
Специализирана администрация 150
в т. ч.:  
главна дирекция "Контрол на пазара" и  
регионални дирекции 130
дирекция "Защита на икономическите  
интереси на потребителите" 10
дирекция "Методология, анализи и  
координация" 10".
§ 7. В Устройствения правилник на Агенцията по обществени поръчки, приет с Постановление № 56 на Министерския съвет от 2004 г. (обн., ДВ, бр. 24 от 2004 г.; изм. и доп., бр. 97 от 2004 г.), се правят следните изменения:
1. В числото "35" се заменя с "38".
2. В се правят следните изменения:
а) в наименованието числото "35" се заменя с "38";
б) на ред "Обща администрация" цифрата "8" се заменя с "10";
в) на ред "дирекция "Финансово-стопанска и административно-правна дейност" цифрата "8" се заменя с "10";
г) на ред "Специализирана администрация" числото "24" се заменя с "25";
д) на ред "дирекция "Мониторинг, анализ и методология на обществените поръчки" числото "12" се заменя с "13".
§ 8. В Устройствения правилник на Изпълнителна агенция "Сертификация и изпитване", приет с Постановление № 221 на Министерския съвет от 2002 г. (обн., ДВ, бр. 94 от 2002 г.; изм., бр. 41 от 2004 г.), се правят следните изменения:
1. В числото "55" се заменя с "38".
2. В запетаята след думата "Плевен" се заменя със съюза "и", а думите "и Хасково" се заличават.
3. В :
а) в наименованието числото "55" се заменя с "38";
б) на ред "Главна дирекция "Сертификация и изпитване" числото "45" се заменя с "28".
§ 9. В от Постановление № 48 на Министерския съвет от 2004 г. за заплатите в бюджетните организации и дейности (обн., ДВ, бр. 18 от 2004 г.; изм. и доп., бр. 45, 53, 60, 89, 97, 103 и 104 от 2004 г. и бр. 10, 19, 27 и 34 от 2005 г.) се правят следните допълнения:
1. На ред с пореден № 5:
а) в колона 4 се добавя числото "416, 40";
б) в колона 6 се добавя числото "419, 49".
2. На ред с пореден № 5.1 в колона 4 се добавя числото "504,07".
Предложи
корпоративна публикация
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Резултати | Архив