Всички материали
15.09.2009 | 12:17
Клиентите на Националната агенция за приходите (НАП) могат да споделят анонимно мнението си за работата на агенцията на сайта на агенцията: www.nap.bg.
В интернет страницата на...
02.09.2009 | 14:21
Над 3 млн. клиенти са обслужени от януари до юли чрез системите за управление на опашките, внедрени в териториалните структури на Националната агенция по приходите (НАП).
От...
30.04.2009 | 11:35
Снимка: Sxc.hu
Общо 264 милиона лева са спестили битовите и стопанските клиенти на "Овергаз" през 2008 година и първите три месеца на 2009 г. До спестяването на тази сума се е...
09.04.2009 | 17:38
Дребните търговци и производителите в Бургас се оплакаха от нелоялна конкуренция и изкуствено занижени цени от страна на големите търговски вериги. Според тях този нелоялен...
06.04.2009 | 12:44
Над 35 000 посещения на граждани и представители на фирми са спестени от Информационния център на Националната агенция за приходите (НАП) за първите три месеца на 2009 г.
От...