Турският стъкларски гигант "Шишеджам" стартира изграждането на собствена търговска верига в България под корпоративния бранд "Пашабахче", съобщиха от компанията. Първият магазин ще бъде открит официално утре в търговския мол - Сити Център София. В него ще се предлагат стъкларски изделия, произведени в завода за домакинско стъкло на Тракия Глас България ЕАД в Търговище, както и в други производствени бази на холдинга "Шишеджам".
"С отварянето на този магазин поставяме началото на следващия етап от присъствието на "Шишеджам" в България. След успешното изграждане на два от трите завода за стъкло на Тракия Глас България в Търговище, за нас е много важно българите да имат пряк досег с нашите продукти и видимите резултати от най-големия инвестиционен проект "на зелено" в страната, заяви Гюлзем Азери, Изпълнителен вицепрезидент на Шишеджам и изпълнителен директор на дивизията "Домакинско стъкло" на "Тракия Глас България ЕАД"
Първият магазин "Пашабахче" е разположен на площ от 365 кв. м. и в него ще се предлагат широка гама стъклени продукти на цени от 2 лв. за 3 бр. обикновени чаши до 1250 лв. за ръчно изработена рисувана ваза. Стъклените продукти са обединени в две основни серии. Продуктовата линия "Пашабахче Life Style" включва над 1000 вида стъклени продукти за дома с изящен дизайн, сред които винени чаши и аксесоари, сервизи за храна и кафе, вази и др.
Втората серия продукти с марката "Пашабахче" – "История и култура" е съсредоточена върху разнообразието от "бутикови" стъклени изделия, повечето от които ръчна изработка, украсени с мотиви, вдъхновени от културното и историческото наследство на различни държави.
През есента на 2006 г. компанията ще пусне и специално изработена гама продукти от серията "История и култура", вдъхновена изцяло от българската история и култура.
Следващият представителен магазин на Тракия Глас България ЕАД , който ще предлага стъкларските изделия с марката "Пашабахче" ще бъде отворен във Варна.