Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия стартира серия от онлайн семинари, целящи да запознаят българския бизнес с дигиталните инструменти за промоция, маркетинг, управление и анализ, както и да развият презентационните и стратегическите умения на служителите на всички нива в компаниите.
Част от семинарите ще засегнат и темата за Индустрия 4.0, като ще бъдат обсъдени предизвикателствата, които стоят пред бизнеса.
Първото от серията обучения ще се проведе под надслов „Изкуството на продажбите“, а лектор ще бъде един от водещите експерти в страната по дигитален маркетинг и продажби – г-н Мартин Попов, който се включва в проекта по покана на изпълнителния директор на ИАНМСП д-р Бойко Таков. Г-н Попов има над 15 години опит в сферата, а през последните 10 години работи като управляващ директор на дигитална агенция Interactive Share.
По време на среща с д-р Таков, Попов обяви готовността си да разкаже на представителите на малките и средните предприятия у нас най-добрите техники за директни и онлайн продажби, успешно водене на партньорства и правилна комуникация с клиентите.
Серията от онлайн семинари ще бъде напълно безплатна за всички желаещи. Подробности, програма и регистрация ще бъдат обявени скоро в сайта на ИАНМСП, както и в официалните профили на Агенцията в социалните мрежи.
Предстои презентиране на следващите събития от програмата за онлайн семинари на ИАНМСП.