Най-креативният застраховател

11.01.2013 | 13:39
по статията работи: Лили Бончева
Liberty Mutual излъчва най-привлекателни реклами в САЩ според класация на Ace Metrix
Най-креативният застраховател
Снимка: Liberty Mutual

Американската застрахователна компания Liberty Mutual е излъчвала най-креативните реклами по телевизиите отвъд Океана през миналата година.

Това съобщи калифорнийското дружество, специализирано в пийпълметрията Ace Metrix, което прави ежегодни оценки на най-големите телевизионни рекламодатели в САЩ, съобщават медиите.

В различните категории са отличени Cadillac, Ford, Blue Moon, Ocean Spray, Visa, Olive Garden, Samsung и T-Mobile.

Ace Metrix измерва резултата на рекламата като ефективно въздействие върху зрителите. Предвид се вземат редица фактори като сила на убеждаване, информация, значимост и др.

Резултатите са представени по скала от 1 до 950 точки.

Кои са застрахователите в топ 10 на класацията може да научите от специализирания сайт Insmarket.bg.

Тази статия ви хареса? Следете всичко най-интересно от Econ.bg и във
Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Резултати | Архив
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
Когато разбрали, че бързият влак от София до Бургас пътува 8 часа, китайците били истински впечатлени от размерите на България...
На този ден 25.11   1120 г. – Белия кораб потъва близо до Нормандския бряг. 1667 г. – Опустошително земетресение в Кавказ причинява смъртта на 80 хил. души. 1741 г. – С...