Печалбата на социалната мрежа Twitter за края на 2014 г. надхвърли очакванията. Данните за последното тримесечие на миналата година показват, че тя е нараснала с цели 95% до 479 млн. долара, пише „БиБиСи“. В същото време обаче компанията отчита нетна загуба от 125 млн. долара за разглеждания период.
Активните потребители на социалната мрежа на месец са се увеличили до 288 млн. души, което отчита ръст от 20% в сравнение с предходната година. Въпреки това растежът на компанията регистрира сериозно забавяне, като новите регистрации на сайта за периода от октомври до декември 2014 г. са били само 4 млн.
По думите на изпълнителният директор на компанията Дик Костело резултатите от началото на 2015 г. показват, че броят на новите регистрации през първото тримесечие на годината може да достигнат броя на всички такива за периода от януари до септември на 2014 г.
От социалната мрежа посочват, че положително развитие има и в друга сфера – тази на приходите от реклама. В края на миналата година те са нараснали до 432 млн. долара, което е с 97% повече от тези за същия период на миналата година. Акциите на Twitter са нараснали с повече от 9 на сто.
През ноември 2014 г. световната кредитна агенция Standart & Poor's (S&P) присъди неинвестиционен рейтинг на технологичната компания Twitter. Малко след новината акциите на фирмата паднаха с почти 5%.
Тогава S&P даде рейтинг BB- със стабилна перспектива. Оценката обаче в инвестиционните среди е известна като „junk” (“боклук“). Тя е една идея по-висока от BBB-, която се смята за „спекулативно равнище“.