Неотдавна Facebook отново промени настройките за поверителност на сайта си, но тъй като отпускарският сезон все още е в разгара си, твърде вероятно е да сте пропуснали този факт.
Мрежата разшири възможностите за индивидуална настройка на рекламите, които виждаме, и обяви, че ще показва принудително реклами въпреки ограничаващите програми. Затова от MakeUseOf съветват да променим някои от настройките на профилите си. Кликнете на Facebook Settings и обмислете следните изменения.
1. Първата опция тук е „Ads based on my use of websites and apps” за показване на реклами въз основа на вашите уеб навици. Настройката по подразбиране е да виждате тези реклами. Можете да избереет дали да я изключите.
2. Втората опция е „Ads on apps and websites off of the Facebook Companies”. Тя е нова и от нея зависи дали вашите Facebook Ad Preferences се използват за показване на подходящи за вас реклами, когато сте посетили други сайтове в интернет. Имайте предвид, че ако изключите тази функция ще продължите да виждате реклами от Facebook Audience Network, докато сърфирате в интернет, но те няма да бъдат съобразени с вас.
3. Добре е да ограничите „Ads with my social actions” секцията на „No-One”. Това са спонсорирани реклами, които виждате от време на време във Facebook, които ви казват за страниците, които приятелите ви са харесали. Това изглежда невинно, но невинаги е хубаво всичките ви приятели да научават за нещата, които харесвате. Представете си, че Facebook уведоми вашия шеф, че харесвате определена политическа партия или някой противоречив блог. Ако оставите тази настройка по подразбиране, приятелите ви ще виждат реклама с името ви върху нея за всяка страница, която сте харесали.