Маркетолозите твърдят, че един от най-важните маркетингови инструменти е добрият дизайн на логото. С него марката (и съответният бизнес зад нея) става лесна за разпознаване, тя дава представа на потребителя за ценностите на компанията.
Не е учудващо, че някои от компаниите се справят по-добре от останалите, като създават и поддържат логатата си на високо ниво, привличай с тях нови потребители и задържайки старите.
Оказва се обаче, че други компании и организации използват лога, които са изключително неподходящи, независимо от най-добрите намерения, с които са създадени. Макар че много от тях привличат вниманието на потребителя като магнит, резултатът, който постигат, е точно обраният.
В следващата галерия ви представяме 15 от най-скандалните, смешни или откровено нелепи лога, на които човек може да попадне. В случая на тях са попаднали редакторите от BoredPanda.com.