Wizz Air отбеляза значителен успех – 25 милиона българи са избрали да пътуват с авиокомпанията от началото на дейността ѝ у нас. Това постижение е още едно доказателство за ангажимента на авиокомпанията да предоставя на своите клиенти достъпни, удобни и висококачествени възможности за пътуване. Wizz Air отпразнува събитието с партньорите от Летище София и със своите пътници по време на полет от Малага до София на 23 август, като подари на един от пасажерите ваучер за билети.
С този специален жест Wizz Air изрази благодарността си към клиентите за тяхната лоялност. Печелившият 25-годишен пътник на борда на самолета на Wizz Air получи ваучер за билети от Wizz Air в знак на признателност от авиокомпанията за постоянното доверие и бе избран неслучайно – заради символиката на числата.
Авиокомпанията е отдадена на мисията си да свързва хора, култури и дестинации в цяла Европа, като прави пътуването със самолет достъпно за всички. Впечатляващата цифра от 25 милиона пътници в България е доказателство за доверието на клиентите към Wizz Air и нейното силно присъствие в региона.
Първият български полет на Wizz Air излита от София през септември 2005 г. и от тогава авиокомпанията непрекъснато разширява мрежата си от нискотарифни маршрути за българските пасажери. Wizz Air предлага общо 60 маршрута до над 20 държави, като осигурява достъпни полети между България и останалата част на Европа и извън нея както за бизнес, така и за туристически пътувания. Авиокомпанията разполага със самолети Airbus A320, които са базирани както в София, така и във Варна. Wizz Air има близо 400 служители в България, чиято отдаденост и професионализъм играят ключова роля за растежа на авиокомпанията в страната.
„Това постижение е повод за гордост за всички нас в Wizz Air. За нас е чест, че сме обслужили 25 милиона български пътници и сме част от техните пътувания и преживявания“ – коментира Тамара Никифорова, мениджър корпоративни комуникации в Wizz Air. „От първия полет от София до Будапеща, през първата база в София през 2006 г., до оперирането на 60 маршрута от България днес, ние сме развълнувани да отпразнуваме това важно събитие с нашите пътници и очакваме с нетърпение още много споделени пътувания занапред.“
Екипът на Wizz Air отпразнува това постижение с подкрепата на Летище София, което е дългогодишен партньор на авиокомпанията. „25 милиона пътници на пръв поглед е число от статистката, но то се съизмерва с безбройните спомени, стремежи и истории на пътниците, които са избрали Wizz Air като предпочитан начин на пътуване. Отличното сътрудничество между Летище София и Wizz Air допринесе за това постижение, както и за растежа и развитието на авиационната индустрия в България.“, коментира Димитър Биков, главен директор „Маркетинг и бизнес развитие“ на СОФ Кънект, оператор на Летище София.