Надя Гогова, дългогодишен управляващ партньор в сп. Enterprise, е новият изпълнителен директор на Interactive Advertising Bureau Bulgaria (IAB Bulgaria). Тя поема ръководния пост на сдружението, обединяващo едни от най-големите медийни групи и най-успешните дигитални, медийни и рекламни агенции в страната, като запазва работата си и в управлението на списанието.
Interactive Advertising Bureau Bulgaria (IAB Bulgaria), създадено през 2009 г., е лицензиран представител за България на IAB – най-голямото глобално сдружение на медии, рекламни агенции и технологични компании, отговорни за дигиталния бизнес. Мисията на сдружението е да популяризира интерактивния маркетинг и да работи за развитието на дигиталния пазар в България в тясно сътрудничество с бизнеса и регулаторните органи чрез провеждане на събития, обучения, пазарни проучвания и др. От 2015 г. сдружението е отворено към целия спектър на дигиталната индустрия с наградите за интерактивен маркетинг IAB Mixx Awards.
Надя Гогова има опит както в IT сферата, така над 10-годишен опит в медийния бранш, свързан с разработване и изпълнение на маркетингови стратегии, управление на проекти, дигитално позициониране и реализиране на дигитални проекти. Като част от екипа на списание Enterprise участва през 2010 г. в създаването на бранда MySuccess, под който за първи път в България започват да се продуцират специализирани събития за малкия и среден бизнес. Има опит и в цялостното изграждане и позициониране на онлайн платформата на медията и концепциите за дигитално й развитие.
Приоритетите в работата на Надя Гогова начело на IAB Bulgaria ще бъдат свързани с привличането на нови членове от средите на бизнеса и активизиране на сътрудничеството на сдружението с държавните структури и браншови организации.
IAB има локални организации в 46 държави на 6 континента. Компании от целия свят участват в разработването и прилагането на стандарти в онлайн бизнеса и работят за развиването на дигиталната индустрия, сигурността на личните данни и електронните политики, като същевременно консултират и помагат за това и на институции като Съвета на ЕС и Сената в САЩ. Сред членовете на глобалната IAB организация са Google, Facebook, Disney, Fox Networks, LinkedIn, AT&Т и др.