Нестихващият възторг към британското кралско семейство е налице, откакто Кейт Мидълтън стана част от него през 2011 г., а през юли тази година даде живот и на кралското бебе – Джордж.
Целият свят следи с настървен интерес всичко, което се случва около младото семейство, и не пропуска да отбележи детайлите, които съпътстват всекидневния им живот.
Облеклото на херцогинята на Кеймбридж очаквано остана в медийния и обществен фокус освен с изчистения и елегантен стил, и с икономичността си. По време на бременността си Кейт бе забелязана с рокля, струваща само 17 паунда.
Последният модел, превърнал се в хит благодарение на Кейт, е семпла рокля в цвят бургунди на марката Seraphine и струва 79 долара (49 паунда). Нейно Кралско Височество се появи с нея на семейни фотографии, направени от баща ѝ, Майкъл Мидълтън, в имението на семейството.
Снимка: Guliver/Getty Images
Предпочитанията на Кейт към британската модна марка са вече явни – това не е първият техен модел, който тя избира за личния си гардероб. На уебсайта на компанията могат да се видят рокли, отбелязани със стикера „Носено от Кейт Мидълтън“.
"Ефектът на Кейт е огромен и ние се радваме на растеж в продажбите ни от 400%, откакто стана публично достояние, че Кейт си купи наши рокли през април 2013 г.“, споделя за английска медия основателят на марката Сесил Риъноуд. "Няколко седмици по-рано тя бе заснета с нашата рокля Renata Spotty, докато пазаруваше на King's Road, и продажбите ни веднага изригнаха с пълното разпродаване на модела.“.
Същият е и случаят с роклята в бургунди – ако желаете да се сдобиете с нея, трябва да почакате до 16-ти септември, защото всички налични бройки са изчерпани.
Модната верига Reiss също се облагодетелства от "Ефектът Кейт", след като тя се появи с една от техните рокли на официална годежна снимка през септември 2010 г. Оттогава компанията увеличи неимоверно продажбите си, разраствайки се в международен план и онлайн търговията.
Снимка: Guliver/Getty Images