Какво прави човек, когато пазарът не му предлага това, което търси? Създава сам най-подходящите за него продукти, е отговорът на една млада американска предприемачка. Историята ѝ разказва електронното издание "Бизнес инсайдър".
През 2008 г. бившият холивудски продуцент Кристи Пруниер се сблъсква със сериозно родителско предизвикателство – собствената позиция на осемгодишната ѝ дъщеря за това каква козметика да използва.
Уила тепърва навлиза в период, изискващ специфична грижа за кожата – годините преди пубертета. Тя отказва да използва както продуктите за бебе, така и тези за възрастни, съдържащи множество химикали и твърде агресивни вещества. Слънцезащитните продукти на пазара пък младата дама намира за твърде "лигави и лепкави".
"Въпреки че знаех колко е важно да се грижа за кожата си, това никога не ми доставяше удоволствие... Просто не се чувствах добре, използвайки наличните продукти - а повярвайте ми, бях опитала всичко", споделя Уила.
Проблемът на жените Пруниер обаче разкрива неизследвани територии на бързоразрастващата се козметична индустрия. А именно, слаборазвитата ниша на продуктите за деца между 7 и 14 години, на които предстои да изживеят трудните тийнейджърски години.
Така идва и гъвкавото решение – допитвайки се изцяло до потребителския нюх на дъщеря си, Кристи създава тяхна собствена козметична линия. Името ѝ, разбира се, е Willa.
Снимка: JennySue Makeup
За целта Пруниер работи с екип от дерматолози, химици и лаборатории, с помощта на които разработва продукти без сулфати и парабени – лосиони, слънцезащитни кремове, почистващи продукти, балсами за устни и др. Тя е повече от сигурна, че разработките ѝ са потребителски ориентирани, тъй като всички те биват отсявани от специални фокус групи, сформирани лично от Уила и нейните приятелки.
Подобна формула няма как да не донесе успех. Компанията бързо намира своето място на пазара, привличайки различни инвеститори.
Днес продуктите Willa са популярни по цял свят. Вече дванадесетгодишната Уила Пруниер прави все по-уверени стъпки като творчески директор на марката, рамо до рамо с майка си Кристи.
Тази статия ви хареса? Присъединете се към Еcon.bg и във Facebook, за да следите всичко най-интересно за икономиката,
предприемачеството, кариерата, личните финанси, политиката и обществото!