„Световната PR революция“, най-новата книга на Максим Бехар, е на първо място по продажби в един от най-големите книжни центрове у нас – „Гринуич“. Книгата на световно признатия PR експерт и мениджър на водещата PR компания M3 Communications Group, Inc. оглавява топ 10 на най-търсените заглавия за изминалата седмица.
Цялата класация можете да видите тук.
Високата читателска оценка идва само няколко дни след бляскавата премиера на „Световната PR революция“ в България. Събитието бе уважено от стотици гости, сред които мениджъри на големи компании, дипломати, журналисти, представители на академичната общност и на шоу бизнеса, които дойдоха да получат лично автограф от автора. Книгата бе представена от д-р Соломон Паси, президент на Атлантическия клуб в България, проф. Любомир Стойков, PR и медиен експерт, и Виктория Бисерова, управител на издателство „Ентусиаст“, което издава книгата в България.
„Световната PR революция“ първоначално излезе в САЩ, където постигна впечатляващ успех. Книгата съдържа мнения на 100 от най-известните PR експерти от 65 страни от 6 континента и е определяна за една от най-добрите в света в областта на PR-a. В продължение на две седмици „Световната PR революция“ бе на първо място по продажби сред новите заглавия в секциите PR, Sales & Marketing и Career Advises на Amazon.com.
В България книгата излезе в края на 2019 г. и първият ѝ тираж бе изчерпан за по-малко от месец. „Световната PR революция“ може да бъде закупена онлайн от сайта на издателство „Ентусиаст“, както и от официалната страница на книгата. Тя се предлага и в книжен център „Гринуич“, както и в някои от големите вериги книжарници в страната – Orange, Booktrading, Ciela и други.