Министерството на икономиката е редактирало текста на Декларацията за партньорство с търговските вериги в рамките на кампанията за стоки с по-ниски цени "Достъпно за вас". В новия вариант документът отчита забележките, отправени от Комисията за защита на конкуренцията, съобщи министерството.
Смисълът на инициативата, която министерството възнамеряваше да започне днес - 1 ноември, с доброволно участващи търговски вериги, е да постигне трайно ниски цени на около 50 продукта от първа необходимост. Антимонополната комисия възрази срещу нея с аргумента, че ценовата конкуренция между търговците може да бъде ограничена.
Сега министерството очаква КЗК да одобри новия текст, за да са сигурни участниците в нея, че "няма да търпят санкции заради субективни оценки", коментира министър Богданов.