Конкурсът BAPRA BRIGHT AWARDS 2023 започва, има нови категории за компании и агенции

28.02.2023 | 10:25
по статията работи: econ.bg
Тази година мотото на конкурса е „В светлината на истината“ и показва гордостта от професията ни в защита на отговорната и честна комуникация 28 февруари 2023 г.
Конкурсът BAPRA BRIGHT AWARDS 2023 започва, има нови категории за компании и агенции
Снимка: BAPRA Bright Awards

Тази година мотото на конкурса е „В светлината на истината“ и показва гордостта от професията ни в защита на отговорната и честна комуникация 28 февруари 2023 г.

Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) стартира днес тринадесетото поред издание на влиятелния конкурс за постижения в комуникациите BAPRA Bright Awards.

Кандидатстването ще може да продължи до 2 април 2023 г., а церемонията за награждаване ще се проведе на 11 май в Hyatt Regency Sofia.

Тази година към конкурсните категории са добавени нови, отразяващи съвременни тенденции в комуникациите. Това са „ESG комуникационна кампания или проект“, „Комуникационна кампания за образование и професионално развитие“ и „Инициатива за създаване на ангажираност за вътрешни или външни публики“ и в тях ще могат да кандидатстват както агенции, така и компании. Към големите награди за „Кампания на годината“ и „Агенция на годината“ се включва и категорията „Изгряваща звезда“ – за млади таланти в агенциите.

„Посвещаваме конкурса тази година на истината, така нужна ни в момента в този объркан дезинформационен свят. С мотото „В светлината на истината“ отправяме послание към цялата ни общност, към целия комуникационен бизнес, че ще продължаваме да издигаме на пиедестал честната и отговорна комуникация“ – заяви Председателят на БАПРА д-р Александър Христов.

Авторитетът на BAPRA Bright Awards се основава както на стойностните ентрита, така и на изцяло международното жури от доказани професионалисти. BAPRA Bright Awards 2023 няма да направи изключение.

В конкурса ще се състезават кампании и проекти, реализирани през периода март 2022 г. – февруари 2023 г. Заявки за участие ще се приемат през онлайн платформата на конкурса,

кандидатурите се подготвят на английски език и няма ограничения в броя проекти, които могат да бъдат подадени от една агенция или компания. Подробна информация за

конкурса, срокове, такси и начина за кандидатстване може да бъде намерена на платформата на BAPRA Bright Awards 2023 – https://bapra.bg/2023/

Конкурсът се осъществява в партньорство и Hyatt Regency Sofia, където ще бъде и церемонията, и онлайн платформата Evalato. Медийни партньори по традиция са сп.

„Мениджър“, B2B media, сп. „Твоят бизнес“, Business Global и Redlink.

Институционалните партньорства включват тези с Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), Български форум на бизнес лидерите (BBLF) и IAB

Bulgaria.

 

Основни категории в BAPRA Bright Awards 2023

1. Комуникации към крайни потребители – комуникационни кампании за стоки или услуги, насочени към крайни потребители и целящи създаване на информираност, ангажираност или друг позитивен ефект.

2. Корпоративни комуникации (репутация и бранд мениджмънт) – комуникационни кампании, подобряващи репутацията на компанията или повишаващи стойността на бранда сред бизнеса и

обществото.

3. Специално събитие или лансиране – специално събитие, кампания за пускането на нов продукт на пазара, ангажиращи целевата аудитория по креативен, въздействащ и ефективен начин.

4. Кампания за корпоративна социална отговорност – програми и инициативи, свързани със отговорност към обществото или ангажираност с кауза в различни сфери, реализирани от компании или

организации.

5. Комуникации в публичния сектор – комуникационна кампания или програма за или от страна на неправителствени или други организации за повишаване на информираността или ангажираността към

тема от значим обществен интерес.

6. Инфлуенсър маркетинг кампания – комуникационен проект или кампания, в който се използват един или повече инфлуенсъри по релевантен, въздействащ и ефективен начин за достигане до целевата

аудитория и постигане на отлични резултати.

7. Кампания за работодателска марка – комуникационна кампания или проект за изграждане на работодателска марка на компания или организация (employer branding) и/или за привличане на

перспективни кандидати.

8. Вътрешни комуникации – кампания или дейност, насочена към настоящите служители на компания или организация и/или повишаване на мотивацията на екипите.

9. Кризисни комуникации – управление на кризисна ситуация или проблем, както чрез реализация на комуникационни дейности, така и недопускане на ескалация в публичното пространство.

10. Дигитален ПР – комуникационна кампания, реализирана напълно или почти напълно в дигитална среда, с използване на съвременните възможности на технологиите, пространствата и социалните мрежи.

11. Награда за ПР иновации – за комуникационни кампании, които не могат да бъдат категоризирани или ограничени в една категория, както и такива със смела и забележителна творческа идея и/или

използващи различни канали по нестандартен и иновативен начин.

Специални категории в BAPRA Bright Awards 2023

1. ESG комуникационна кампания или проект – комуникации на компания или агенция за постигане на устойчиво развитие

2. Комуникационна кампания за образование и професионално развитие – проект, допринасящ за професионалното и личностно развитие на вътрешни или външни публики.

3. Инициатива за създаване на ангажираност за вътрешни или външни публики – комуникационни дейности, които създават ангажираност или увличат хора онлайн или офлайн.

Големи БАПРА награди в BAPRA Bright Awards 2023

1. Награда „Кампания на годината“

2. Награда „ПР агенция на годината“

3. Награда „Изгряваща звезда“ – категорията цели да отличи младите таланти с до три години професионален опит в PR агенциите през представянето на проект/кампания, в която са имали активно и

ключово участие от измисляне до реализиране на идеята.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 23.12   619 г. – Начало на понтификатът на папа Бонифаций V. 1672 г. – Италианският астроном Джовани Доменико Касини открива Рея – вторият по големина след Титан...