България се представя все по-успешно на пазар Испания, в Европа и по света като целогодишна туристическа дестинация. Присъствието в Мадрид на български туристически фирми и региони дава отлична възможност да се разкрие потенциалът на страната ни като конкурентна целогодишна дестинация за летен, зимен и разнообразни форми специализиран туризъм.
Това заяви министърът на туризма Николина Ангелкова при откриването на българския щанд на 40-ото международно туристическо изложение FITUR в Мадрид, което продължава до 26 януари. Първите три дни борсата е открита само за професионалисти, а през останалото време и за всички посетители.
FITUR e сред най-големите туристически изложения в света. През тази година в него участват над 11 хил. профилирани компании от 165 страни. Основните изложители надхвърлят 900 и предлагат продуктите си върху панаирна площ от близо 70 хил. кв. м. България е традиционен участник в борсата и с всяко ново издание привлича интереса на голям брой участници и потребители с атрактивни оферти за пътувания и ваканция.
На тазгодишното издание страната ни се представя с информационен щанд от 100 кв. м, организиран от Министерството на туризма, на който присъстват туристически фирми и общини - Столична, Варна и Пловдив. Те предлагат оферти за много видове туристически услуги с високо качество – културно-исторически, балнео- и СПА, уелнес, гурме, винен, сити турове и др. Чрез иновативни технически средства участниците имат възможност да разкрият туристическия профил на регионите.