Телевизорите и компютрите са най-предпочитаните стоки на Черния петък

06.12.2019 | 17:00
по статията работи: econ.bg
Клиентите все повече се насочват към онлайн пазаруване, сочат данните на УниКредит Кънсюмър Файненсинг
Телевизорите и компютрите са най-предпочитаните стоки на Черния петък
Снимка: под лиценза на creative commons

Телевизори и компютри са най-търсените стоки на Черния петък тази година. Веднага след тях се нареждат мобилните телефони. Общият дял на тези три продукта от всички продажби на Черния петък е 56%, това показва статистика на дружеството за потребителско кредитиране УниКредит Кънсюмър Файненсинг. 

И тази година дружеството отчете сериозен интерес и се очертаха нови тенденции в клиентското поведение. Все повече клиенти предпочитат онлайн пазаруването. В рамките на Черния петък е отчетен е ръст с над 150% в сравнение с 2018г. и висока активност на покупките през целия уикенд.

Дружеството за потребителско кредитиране забелязва и висок ръст в сферата на стоковите кредити – тази година те са нараснали с 41% повече спрямо 2018г. общо за Черния петък и уикенда след него. Освен това покупките не се ограничават само в самия Черен петък - стоковите кредити през уикенда са с 59% повече спрямо тези през същия уикенд на миналата година. 

Според анализа тази година повече от половината клиенти, който са избрали да направят покупка със стоков кредит, са кандидатствали онлайн, спрямо една трета през миналата година. Според УниКредит Кънсюмър Файненсинг това се дължи на опростения процес, който дружеството за потребителско кредитиране предлага на клиентите и все по-атрактивните онлайн предложения и промоции. 

По данни на извадката мъжете все още са по-активни потребители по време на Черния петък, като делът им е с близо 7% повече. Все пак тенденцията е броят на жените да се повишава – тази година делът им нараства с 1% спрямо 2018г.

Повечето клиенти, закупили стока с финансиране, са на възраст 28 – 37 години, като делът им расте с повече от 3% спрямо данните от миналата година. От друга страна броят на потребителите на възраст над 58 години, ползвали финансиране, спада с близо 3% спрямо 2018г.

Потребителските кредити отбелязваха ръст през цялата седмица, предхождаща Черния петък – с 12% повече в сравнение с 2018г, показва още извадката на УниКредит Кънсюмър Файненсинг. 

Очакванията са по време на коледните празници пазаруването да продължи със същите темпове, като предвижданията са фокусът на клиентите да се запази в сферата на електрониката.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Женевски конвенции
Между приятели: - На кого е кръстена дъщеря ви Гертруда? - На дядо си Пенчо. - ?!? - Беше герой на труда....
На този ден 18.11   1095 г. – Под ръководството на папа Урбан II във френския град Клермон започва Събор на католическата църква, на който е огласена Свещената война –...