Търсенето на луксозни стоки в Китай силно нараства

20.08.2019 | 12:40
по статията работи: econ.bg
Китайският пазар за луксозни стоки е отчел 6% ръст и надвишил 110 милиарда евро през 2018 г. Приблизително 48% от потребителите са на възраст до 30 години, сочат данни на консултантската компания Boston Consulting Group
Търсенето на луксозни стоки в Китай силно нараства
Снимка: под лиценза на creative commons

Китайските потребители се очаква да допринесат с 41% за глобалния пазар на луксозни стоки до 2025 г. Все повече млади потребители са готови да купуват ексклузивни продукти, особено на фона на подобреното потребление и бума на дигиталния маркетинг, сочат експерти.

Китайският пазар за луксозни стоки е отчел 6% ръст и надвишил 110 милиарда евро през 2018 г. Приблизително 48% от потребителите са на възраст до 30 години, сочат данни на консултантската компания Boston Consulting Group.

Най-предпочитани луксозни стоки са чанти, обувки, дрехи, бижута, часовници и аксесоари като очила, шалове и шапки. Средният годишен ръст на пазара за луксозни стоки в страната се очаква да бъде 5-6% до 2025 г.

Експертите споделят още, че китайците родени след 1990 г ще оформят бъдещето на пазара, тъй като „разполагат с огромна покупателна сила, като горди и влиятелни импулсивни купувачи".

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
Старият вампир извежда малкото вампирче за първото му среднощно пиршество. Набелязват жертва, малкото забива зъби и започва да смуче кръв, по едно време се спира и пита баща си: - Тате, до последна...
На този ден 12.02   1541 г. – Сантяго, днешната столица на Чили, е основана от Педро де Валдивия. 1817 г. – В битката при Чакабуко чилийската войска разбива испанската армия,...