Mагазините се задъхват от планини непродадени облекла заради ограниченията

03.06.2020 | 15:35
по статията работи: econ.bg
Складирането е реалистичен вариант само за "основни" артикули, които не са обвързани с една конкретна година и биха могли да бъдат продадени на по-късна дата, ако потребителското търсене се покачи - дрехи като бельо, тениски и класически стилове кецове
Mагазините се задъхват от планини непродадени облекла заради ограниченията
Снимка: под лиценза на creative commons

Магазините за дрехи най-накрая отварят по целия свят, но сега търговците са изправени пред нов проблем. През месеците на пандемията от COVID-19 в складовете, центровете за дистрибуция и дори в транспортни контейнери се е натрупала истинска планина от артикули.

Веригите имат няколко варианта - да складират дрехите или да направят големи разпродажби, да ги прехвърлят на други търговци, като TJ Maxx например, които продават маркови стоки с големи отстъпки, или да използват сайтовете за препродажба онлайн.

Нито един вариант не е идеален и единственото, което компаниите могат да направят, е да ограничат загубите, разказва "Ройтерс".

От компанията за недвижими имоти Knight Frank са заявили пред агенцията, че са получили запитвания за общо 557 500 квадратни метра краткосрочна складова площ, откакто епидемията се разрази във Великобритания през март.

Складирането е реалистичен вариант само за "основни" артикули, които не са обвързани с една конкретна година и биха могли да бъдат продадени на по-късна дата, ако потребителското търсене се покачи - дрехи като бельо, тениски и класически стилове кецове. Вериги за облекла като британската Next и германската марка за спортни дрехи Adidas заявиха, че са прибрали непродадените подобни стоки с цел да ги предложат на купувачите през следващата година.

Но складирането на купчините инвентар е рисковано.

В САЩ продажбите на дрехи намаляха с 89% през април спрямо същия месец през 2019 г., докато във Великобритания спадът бе с 50% в сравнение с март тази година.

Търговците на дребно се надяват, че облекчаването на мерките срещу пандемията ще накара купувачите да се върнат в магазините след месеците, прекарани затворени вкъщи. Но няма гаранция, че продажбите ще се възстановят скоро.

Много магазини вероятно ще предприемат комбинация от разпродажби на място и прехвърляне на стока на магазините с намаления. Конкретните стъпки ще зависят от апетита на потребителите, от това колко стока трябва да бъде продадена и колко бързо трябва да се освободи място за нови колекции.

Разпродажбите на място обикновено са по-добрата опция, тъй като прехвърлянето на артикули към магазините с намаления ще донесе минимални печалби.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
Лекарят ми предписа 2 литра вода на ден. Сметнах я в кубчета лед и ми излезе 14 уискита...
На този ден 09.08   48 пр.н.е. – Юлий Цезар разбива Помпей в битката при Фарсала 681 г. – На 16-ото заседание на Шестия вселенски събор в Константинопол, презвитер Константин за...