Австрийски и германски фирми с интерес да аутсорсват у нас

18.03.2011 | 10:12
по статията работи:
Комуникацията в социалните мрежи като Facebook на компаниите и потребителите става част от услугите на кол центрове
Австрийски и германски фирми с интерес да аутсорсват у нас

Най-голям интерес да аутсорсват в България проявяват компании от Австрия и Германия. Голяма част от тях са от сектора на електронната търговия. Това сочат наблюдения на Филип Угринов, изпълнителен директор на Call Point New Europe. Компанията представи страната ни на най-голямото аутсорсинг изложение в света, което се проведе неотдавна в Берлин. Три са основните тенденции, които влияят на бранша.

Комуникацията в социалните мрежи като Facebook на компаниите и потребителите става част от услугите на кол центрове. Всички компании, които активно правят бранд мениджмънт, търсят начини да водят постоянен диалог с клиентите си в социалните мрежи. Оказва се също, че за компаниите е по-ефективно да ползват услугите на външни кол центрове, които имат ресурса да осъществяват тази комуникация 24 часа, 7 дни в седмицата.

Предимството на кол центровете е не само че са гъвкави по отношение на човешкия ресурс, но и разполагат с необходимата технология, за да водят качествено тази огромна като обем комуникация, казва Угринов. По думите му това е нещо съвсем ново, което навлиза в аутсорсинг индустрията по целия свят. Неминуемо тази нова тенденция ще се появи и при българските кол центрове, допълва той.

Други две нови тенденции в бранша са въвеждане на възможности служителите да работят от вкъщи и ръст при дела на негласовите услуги през e-mail, чат и др. Целта на работата от вкъщи е да се постигне по-високо качество на услугите, по-доволни клиенти и служители. При разговор, проведен от вкъщи, в по-голяма степен се проявява индивидуален подход към клиента и той чувства повече лично отношение. Негласовите услуги също започват да набират все по-голяма популярност в аутсорсинг индустрията. Те са особено подходящи за определени случаи - например при резервация на самолетен билет, където всичко до голяма степен е стандартизирано.

Негласовите услуги обаче няма как да изместят напълно разговорите по телефона, тъй като има редица области, при които на клиентите им е много по-удобно да уточнят изискванията си в разговор, уверен е Угринов.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Събеседване: - Защо искате да работите при нас? - Аз съм счетоводител, с 20 години стаж, както и голям опит! - Колко преви 2+2? - А колко трябва да прави? - Кога ви е удобно да започнете?
На този ден 18.12   218 пр.н.е. – Втора пуническа война: Картагенският военачалник Ханибал разбива римляните в битка при Требия. 1398 г. – Тюркският предводител Тамерлан покорява...