„Интересът на инвеститорите от Обединеното кралство към услугите на българския аутсорсинг* пазар е доста по-голям от предишната година и тази вълна трябва да бъде използвана от всички заинтересовани страни в България”. Това обяви Стефан Бумов, изпълнителен директор на "Софика груп".
Компанията участва в Call Centre & Customer Management EXPO 2012. Изложението се проведе преди броени дни в Лондон и събра над 200 компании от 15 страни.
Основните теми по време на конферентната част на изложението са възможностите за изнасянето на контакт център услугите в „cloud” среда, постигането на клиентска удовлетвореност при операции чрез
мобилни услуги и използването на социални мрежи при управление на взаимоотношенията с клиенти.
Изложението Call Centre & Customer Management EXPO събира над 5000 участници, 89% от тях са на ръководни позиции, които взимат решения за инвестиции и 68% разполагат с реални бюджети да
инвестират през следващите 12 месеца.
*Аутсорсингът представлява отнасянето на услуги към външни лица, или компании. Аутсорсингът може да включва почти всякакъв тип услуги и дейности.