От 1 октомври Димо Димов, досегашен маркетинг директор на "Каменица" АД вече заема позицията маркетинг директор на чешката компания Pivovary Staropramen a.s. И двете компании са част от групата компании StarBev, контролиран от фонда за честни инвестиции CVC Capital Partners.
На новата си позиция Димо Димов ще отговаря за цялостната маркетинг стратегия и представяне на марките "Старопрамен", "Браник" и "Остравар", както и лицензионната "Стела Артоа" за пазарите на Чехия и Словакия. С това той става първият българин, който поема отговорността за едни от най-популярните международни брандове на едни от най-развитите бирени пазари в света, какъвто е чешкият, съобщиха от "Каменица".
Димо Димов започва работа в „Каменица" през 2006 г. Преди да поеме длъжността маркетинг директор през август 2010 г., заема последователно позициите "Бранд мениджър" на марката "Каменица" и "Бранд мениджър" Национални марки. Магистър е по Международни икономически отношения от Университета за национално и световно стопанство в София. Притежава и диплома по маркетинг от London Chartered Institute of Marketing, към който е и асоцииран член. Говори свободно английски и руски език, ползва френски и арабски. Женен, с едно дете.