Българската версия на YouTube, която бе пусната преди броени седмици, предлага редица рекламни опции за родните рекламодатели. Това стана ясно от презентацията на Роби Дуек от Google, изнесена по време на тазгодишното издание на Webit CEE Digital Summit в София.
Пред представители на българския бизнес и технологични компании Дуек нагладено демонстрира как посредством серия от рекламни клипове с ясна идея и адекватно изготвено и таргетирано съдържание под формата на реклама, дори малки компании могат успешно за се борят за място под слънцето с големите мастодонти в различни индустрии, пише iNews.bg.
Макар и с променено име, Webit CEE Digital Summit за 6-и пореден път се превърна апотеоз за събитие, предсказващо бъдещите тенденции за развитието на дигиталното бъдеще.
В рамките на последното му издание в София над 1200 посетители успяха да попият изключително интересна информация, свързана с развитието на мобилните технологии и интернет рекламата за следващата една декада.
Част от участниците в ивента бяха служители на компании мастодонти като споменатата вече Google, Intel и Blackberry.
Основният акцент на тазгодишния Webit бяха мобилните технологии – смартфони, таблети и въобще всякакви мобилни устройства с връзка към световна мрежа.
Естествено, темата реклама (в мобилния сегмент) също беше силно залегнала в основата на инвента.
Естествено, основната идея на Webit остава непроменена. А именно – да срещне лице в лице инвеститори и предприемачи с множество стартиращи компании с иновативни идеи, за чиято пълна реализация са необходими както допълнително финансиране, така и всякаква помощ от техни колеги, вече реализирали своя грандиозен проект.
През годините споменатите срещи от първо лице са раждали изключително успешни колаборации. Искрено се надяваме и вярваме, че и настоящият Webit няма да бъде изключение от правилото.
Повече за презентациите, изнесени по време на Webit CEE Digital Summit можете да прочетете в iNews.bg.