Американският технологичен гигант Google прави първите си стъпки в търговията на дребно, тествайки услуга за доставки на онлайн продукти в същия ден на поръчката. За момента тестовата услуга ще бъде предлагана единствено в района на залива на Сан Франциско, съобщава „Вашингтон поуст“.
Според изданието в ролята на тестващи ще влезе малка група потребители над 18 г. Те ще могат да купуват стоки онлайн от компании като Target, Staples и Walgreen и да получават поръчания продукт от куриер на Google още през същия ден на поръчката.
От компанията заявиха, че тестващите лица ще получат безплатен 6-месечен абонамент, но не уточниха точно колко ще струва услугата, ако в даден момент бъде пусната масово.
Самите потребители ще могат да преглеждат местните стоки в магазините и да откриват това, от което се нуждаят. След това ще трябва единствено да поставят избрания продукт в прозореца за доставки. Оттук нататък Google ще могат да го получат на същия ден, като самите доставки ще стават между 10 сутринта и 9 вечерта.
Припомняме, че по-рано този месец се разбра че Google готви пускането на услуги за доставка на същия ден – ход, който ще постави компанията в директна конкуренция както с онлайн гиганти Amazon и еBay, така и с големи вериги като Wal-Mart.
Очаква се цената на годишният абонамент новата услуга на Google да бъде между 10 и 15 долара по-ниска от тази на Amazon, която към момента е 79 долара.