40 рекламни агенции се състезаваха в тазгодишното издание на фестивала на Асоциацията на рекламните агенции в курорта Албена, който се проведе от 7 до 10 септември.
Noble Graphics спечели приза за творческа агенция на годината, а за медийна - журито определи Reforma, съобщи БНТ.
Целта на форума е да се направи преглед на постиженията на българската реклама през миналата и тази година и да бъдат отличени най-добрите в отделните категории. Въпреки по-големия брой реклами обаче, в част от категориите журито не присъди злато.
"Тази година средното ниво на заявките е по-добро, но без да има нещо изключително", коментира директорът на фестивала Мариана Брашнарова.
Според специалистите въпреки раздвижването на пазара, кризата все още се отразява на рекламния бранш.
"Когато разполагаш с по-малко средства, имаш по-високи цели. Защото кризата те притиска и трябва да постигнеш по-добри резултати за клиента си", обясни Десислава Олованова, член на медийното жури на фестивала.
Въпреки че спечелилите злато бяха по-малко, всички членове на творческото и медийно жури са единодушни, че тази година на фестивала са показани по-добри и качествени продукти.