Драма със зареждането на хотели и ресторанти в Слънчев бряг

28.06.2012 | 12:00
по статията работи: Елица Елефтерова
Друг проблем е, че фирмите, извършващи стопанска дейност в „Слънчев бряг” - зона Изток, са принудени да си плащат, за да влизат във вътрешността на комплекса
Драма със зареждането на хотели и ресторанти в Слънчев бряг
Снимка: Булфото

Собствениците на хотели, заведения и търговски обекти в курорта „Слънчев бряг” се оплакаха от часово ограничение за зареждане на обектите им. Според собствениците ограничението не е облекчило положението в курорта, а на практика е създало повече затруднения и главоболия.

"Проблемът е един и същ всяка сутрин. Става така, че всички доставчици влизат с товорните коли по едно и също време, за да зареждат ресторанти, хотели и магазини. Често пред един хотел или ресторант има задръстване от 7-8 товарни автомобила”, обясни председателят на Съюза на собствениците в „Слънчев бряг” Елена Иванова.

Още по-критична е ситуацията с приготвянето на сутрешното и обедно меню за гостите в хотелите. „За закуска туристите са лишени от пресни плодове и зеленчуци, тъй като дистрибуторските коли се допускат в комплекса от 10.00 часа. Става така, че в повечето случаи ги лишаваме от пресен плод и зеленчук дори и на обяд, което обаче е не е по вина на хотелиерите”, заяви Иванова.

Пак заради късния час, в който се допускат разносвачите, е сложно положението и с навременната доставка на чисто спално бельо от пералните. Камериерките, започват работа в 7,30 часа, а не могат да си вършат задълженията, оплаква се Иванова. От Съюза съобщиха, че за проблемите са уведомили с писмо министъра на икономиката, енергетиката и туризма Делян Добрев.

Друг проблем е, че фирмите, извършващи стопанска дейност в „Слънчев бряг” - зона Изток, са принудени да си плащат, за да влизат във вътрешността на комплекса. „Това отново доказва твърдението ни, че в курорта не се контролира трафикът по алеите и не се цели създаване на ред, а основно се акцентира върху събиране на такси от някаква фирма, което иначе казано се нарича рекет”, каза Иванова.

От туроператорските фирми също се изисква заплащане за достъп, като такси се събират както от автобусите, извършващи трансфери на туристи, така и от представителите с леки автомобили, които посещават хотелите с техни гости.

Пари се събират също от таксиметровите шофьори, файтонджиите, доставчиците, за всяка рикша и триколка също е наложена сума в размер на 600 лева. Таксиметрови шофьори обявиха, че заплащат по 840 лева, приблизително тройно по високи са цените за такса-файтон, казаха собственици на атракционните возила. Цената за стикер на файтон била 2 400 лв.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
- Месо ядеш ли? - Не. - А риба? - И риба не ям. - Вегетарианец ли си? - Не, пенсионер съм...
На този ден 20.06   451 г. – Битка на Каталаунските полета: Войските на римския военноначалник Флавий Аеций спират ордите на хуна Атила. 840 г. – Руан е нападнат от викингите,...