Имаме идея заедно със София Тех Парк да направим експортен хъб, с който да подпомагаме експортно ориентираните български фирми. Това съобщи изпълнителният директор на Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средните предприятия д-р Бойко Таков по време на церемонията по награждаване на фирмите-победители в петия сезон на конкурса на в-к “24 часа” “Големите малки”. “Една такава инициатива ще благоприятства развитието на бизнес средата у нас, както и ще помогне за експанзията зад граница на нашите предприемачи”, категоричен беше д-р Таков.
Общо 12 компании бяха отличени на церемонията в София Тех Парк. Голямата награда отиде при фирма, разработваща нови медикаменти. Претендентите в конкурса бяха 88.
Партньори на събитието бяха Министерство на икономиката, Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средните предприятия, Пощенска банка, Българска агенция за експортно застраховане, А1, Вода Михалково, Фондът на фондовете, КРИБ, София Тех Парк и “Ол ченълс комюникейшън”.
Изпълнителният директор на ИАНМСП д-р Бойко Таков връчи една от петте награди за стартиращи фирми. Chilli Hills получи 10 хиляди лева под формата на реклама в хартиеното и онлайн изданието на “24 часа”.
Chilli Hills стартира като търговска марка в началото на 2014г. и от тогава оперира като бутикова ферма, в която се отглеждат редки видове люти чушки от цял свят. В рамките на няколко часа след брането им, те се обработват и консервират под формата на люти сосове, пасти, маринати и много други разнородни продукти.
Продуктовата гама на Chilli Hills надхвърля 40 артикула и включва люта занаятчийска бира, люта ракия, люта гурме сол, лют зехтин и др.