ЕП отново затегна законодателството за морския транспорт

11.03.2009 | 18:16
по статията работи: econ.bg
Новите мерки забраняват на кораби, които представляват опасност, да хвърлят котва в европейски пристанища
ЕП отново затегна законодателството за морския транспорт

Европейският парламент затегна законодателството, което урегулира морския транспорт, предаде EUbusiness. Така депутатите се надяват да се избегнат корабокрушения, които носят заплаха за човешкия живот и околната среда.

Новите мерки забраняват на кораби, които представляват опасност, да хвърлят котва в европейски пристанища. Освен това се налагат по-строги застрахователни изисквания за собствениците на кораби и се изисква по-голяма компенсация за пасажерите в случай на инцидент. Нормите задължават и всеки кораб, плаващ под флага на страна-членка на ЕС, да се съобразява с международните стандарти.

След произшествията с танкерите "Ерика" и „Престиж” ЕС непрекъснато налага по-строги мерки за урегулиране на морския транспорт. Сред тях е и създаването на Европейската агенция за безопасност на морския транспорт.


Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Женевски конвенции
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Срещат се двама приятели. Единият пита: - Какво ще правиш в събота? - Ще ходим със сина ми в парка да пускаме хвърчило дракон да лети! А ти? - И аз имам подобна програма - ще изпращам тъщата на...
На този ден 22.11   1497 г. – Вашко да Гама достига нос Добра надежда. 1906 г. – На международна конференция в Берлин е възприето съгласие сигналът SOS да бъде международен при...