Европейската автомобилна криза удари силно Peugeot Citroen

24.04.2013 | 15:35
по статията работи: Александър Димитров
Компанията е отчела 10,3% понижение в продажбите си
Европейската автомобилна криза удари силно Peugeot Citroen

 

Автомобилният концерн PSA Peugeot Citroen отчете рязък спад в продажбите си за първото тримесечие. Като основна причина за това от корпорацията посочиха трусовете в автомобилния пазар в Европа, съобщава агенция „Асошиейтед прес“.

Компанията е с 10,3% понижение в продажбите си, като те възлизат на 8,7 милиарда евро за периода януари-март 2013 година. Година по-рано те са били 9,72 милиарда евро, уточнява bTV.

Общите продажби на двете марки коли – Peugeot и Citroen, спадат с цели 16,9% в Европа. Пазарният дял на компанията майка пък е паднал с 10%.

Европейските неволи са се отразили и на общите приходи на концерна, които са намалели със 7%. Така те наброяват 13 милиарда евро, в които влизат и отделът за автомобилни части, както и финансовото подразделение.

Групата е продала 674 000 бройки коли в глобален мащаб за първото тримесечие на годината. Това е спад с 2,5% спрямо 2012 г.



Тази статия ви хареса? Следете всичко най-интересно от Econ.bg и във
Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
-  Тате, защо Земята се върти? -  Как така се върти, бе! Да не си ми изпил ракията?
На този ден 20.12   1604 г. – отпечатан е първият екземпляр на книгата Дон Кихот от Мигел де Сервантес – първия бестселър в историята, пуснат в продажба на 16 януари 1605. 1699 г....