Електронното лицензиране на центрове за професионално обучение ще стартира до средата на 2011 г.*

20.12.2010 | 09:00
по статията работи:
Новите услуги за лицензиране, регистрация и отчетност на Центровете за професионално обучение (ЦПО) стават възможни след реализирането на проект по ОПАК
Електронното лицензиране на центрове за професионално обучение ще стартира до средата на 2011 г.*

image001_510

Национална агенция за професионално образование и обучение (НАПОО) ще бъде в готовност да въведе новите си електронни услуги до средата на 2011 г. Новите услуги за лицензиране, регистрация и отчетност на Центровете за професионално обучение (ЦПО) стават възможни след реализирането на проект по ОПАК.

Въвеждането на електронно обслужване се реализира по проект „Повишаване капацитета на НАПОО за предоставяне на качествени електронни административни услуги в областта на продължаващото професионално обучение", приоритетна ос III на ОПАК "Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление", т. 3.1. "Подобряване на обслужването за гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление", бюджетна линия BG051PO002/08/3.1-02 и е съ-финансиран от Европейския социален фонд и Договор № А09-31-92С/12.06.2009 г.

Проектът има за цел да подобри административното обслужване на гражданите и бизнеса, да облекчи административните процедури, свързани с лицензирането и подаването на годишна информация от ЦПО, както и да подобри обратната връзка с потребителите.

Основно предимство на новата система е електронното кандидатстване за лицензия за ЦПО и следене статуса на подадените документи. След приключването на проекта и сертифицирането на информационната система, кандидатите ще разполагат с потребителско име и парола за системата на НАПОО, където ще могат да подават изискваните документи. Онлайн ще се подава и информация за годишната дейност на ЦПО. Центровете ще могат да въвеждат информация за текущи курсове през цялата година и ще разполагат с определен период, в който да финализират информацията.

Други електронни услуги, възможни след реализирането на проекта, са получаване на информация и справки от регистъра на лицензираните ЦПО и ЦИПО, изменение на издадени лицензии, издаване на дубликат и удостоверения към издадена лицензия, издаване на служебни бележки и документи, заверка на документи и вписване на промени в обстоятелства на ЦПО и ЦИПО.

Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

*Информация на партньор на Econ.bg

 

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Женевски конвенции
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Срещат се двама приятели. Единият пита: - Какво ще правиш в събота? - Ще ходим със сина ми в парка да пускаме хвърчило дракон да лети! А ти? - И аз имам подобна програма - ще изпращам тъщата на...
На този ден 21.11   695 г. – Свети Вилиброрд е ръкоположен за пръв епископ на фризийците. 1344 г. – Започва строежът на сегашната катедрала "Свети Вит", когато епископът...