Некачественото напрежение и честите спирания на тока са сред най-честите проблеми на потребителите. Това става ясно от жалбите за сектор „Енергетика“, които са подадени в приемните на Държавната комисия за енергийно и водно регулиране (ДКЕВР).
Несъгласие със сметките и липса на констативни протоколи при подмяна на електромери са другите оплаквания, които са постъпили в приемните на държавния регулатор, заяви в Плевен Илиян Илиев, член на комисията. Той обобщи резултатите от организираните до момента девет приемни в страната.
По думите му най-честите оплаквания при топлофикациите е от дяловото разпределение, а при ВиК-услугите - разпределението за общите потребности. Общо е и недоволството чия собственост да бъдат водомерите и кой да ги монтира, което е свързано с необходимост от законодателна промяна.
В изнесената приемна днес (25 юли) в Плевен представителите на комисията са приели над 20 души с жалби към ВиК-сектора и към ЧЕЗ, информира БТА. Не е постъпила нито една жалба към местната "Топлофикация".
Разгледани са казуси от Плевен, градовете Пордим и Левски, селата Вълчитрън и Девинци и други.