Напоследък тайванският мобилен производител HTC изживява трудни времена. Kомпанията записа много слаби финансови резултати за тримесечието въпреки добрите отзиви за новия флагмански смартфон HTC One.
За това не изглежда странно, че тайванците са решили да се обърнат за помощ към „супергерой“. И наистина, слуховете се потвърдиха: холивудският актьор Робърт Дауни-младши, известен най-вече като Железния Човек на големия екран, се включва в новата рекламна кампания на HTC, съобщават от"Машъбъл".
В случая обаче Дауни е оставил железните брони вкъщи (или в студиото на Marvel) и в рекламата се появява като комично невъзмутим и безцеремонен консултант по продажби, носещ костюм на ивици. Първите няколко секунди от клипа, който скоро ще се появи в пълния си блясък, можете да видите във видеото по-надолу.
Кампанията, която изглежда няма намерение да рекламира само един продукт (например HTC One), а бранда като цяло, минава под мотото „Тук е, за да да промени“ (Here's To Change).
Директорът на връзки с обществеността във HTC Том Харлин споделя за Дауни: „Той е известен като човек с непокорен характер. Дауни има различен подход към Холивуд както ние имаме различен подход към потребителската технология“.
Очаква се първата реклама да се появи през следващите няколко дни. Тя ще се върти по телевизионните канали, онлайн, като към нея ще и банери.