Битката за покупката на британската компания Cadbury ще се окаже трудна задача за конкурента Kraft. Според много анализатори от финансовите отчети на американската компания трябваше да стане ясно какво ще последва. Днес Kraft публикува отчета си за тримесечието, от който става ясно, че е получила добри печалби от дейността си по целия свят.
Данните обаче са леко разочароващи и компанията дори промени прогнозите си за продажбите до края на годината, свивайки ги до ръст от 2%, спрямо увеличението от 3 на сто, очаквано по-рано.
По тази причина на 9 ноември, когато изтича крайният срок за представянето на офертата за Cadbury, американците вероятно ще представят същата оферта, както преди, прогнозират анализатори, цитирани от Reuters. Стойността на предложението е 10,2 млрд. паунда или близо 17 млрд. долара.